دکتر امیدی: شهرداری هیدج با ابلاغ وزیر کشور از درجه ۵ به ۶ ارتقا یافته و رده چهارمین شهرداری استان زنجان قرار گرفت

دکتر امیدی: شهرداری هیدج با ابلاغ وزیر کشور از درجه ۵ به ۶ ارتقا یافته و رده چهارمین شهرداری استان زنجان قرار گرفت

شهردار هیدج در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان کرد :

ارتقاء شهرداری هیدج پس از ۲۴ سال از،درجه پنج به درجه شش با ابلاغ  وزیر کشور و قرار گرفتن شهرداری هیدج در ردیف چهارمین شهرداری استان

نشست اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار هیدج با خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات و مدیران شبکه های اجتماعی در فضای مجازی در دفتر شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

در جریان این نشست شهردار هیدج از زحمات و تلاشهای صادقانه وخالصانه خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی وتنویر افکار عمومی قدردانی نمود.

شهردار هیدج سپس رمز پیشرفت و توسعه در امورات یک مجموعه را تعامل و همفکری وهمکاری آن مجموعه دانست و ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر هیدج در انتخاب ایشان بعنوان شهردار بیان داشتند اگر امروز ما درشهر شاهد پیشرفت در حوزه های مختلف بوده ایم محصول تعامل، همکاری و پیگیری مجدانه اعضای شورای اسلامی شهر بوده که بنده در اینجا جادارد از تک تک این عزیزان قدردانی نمایم. امیدی فعالیتهای عمرانی انجام شده در شهر هیدج را منحصر بفرد دانسته و افزود باتوجه به همه محدودیتها و تنگناهای مالی و رکود اقتصادی حاکم بر بخش اعتبارات عمرانی هیچ وقفه ای در سرعت پروژه ها وجود نداشته و تمام پروژه ها در دست اقدام می‌باشد. که از جمله پروژه های انجام شده و در در دست اقدام می‌توان به احداث آرامستان جدید شهر، احداث ساختمان جدید شورای اسلامی شهر، تصویب و اصلاح هندسی ورودی شهر با سه میدان مرکزی ، غربی و شرقی  و شروع عملیات عمرانی و اتمام آن در اواسط سال ۹۸، تملک و بازگشایی بخشی از کمربندی شرقی، احداث پارک مهر، بازطراحی پارک محله شهید بهشتی، ساخت آشپزخانه صنعتی، ساخت سرویس بهداشتی مدرن بین راهی در مجتمع خدماتی لاله، تامین روشنایی بلوار سروستان، بلوار ملت و حاج آخوند، بلوار لاله، بلوار الوند ضلع شمالی اتوبان، مطالعه و تامین اعتبار و آماده سازی نقشه های اجرایی جهت احداث پارک آبی در مجموعه لاله  اشاره نمود .در حوزه مالی در عملکرد هشت ماهه پنجاه درصد بودجه ۹۷ محقق شده که نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است. زمین مسجد جامع خریداری شده و شروع عملیات عمرانی و تخریب مسجد قدیم و باز شدن گره کور ترافیکی و اجرای طرح جامع ترافیکی در آینده نزدیک انجام خواهد شد. شهردار هیدج تصریح کرد با توجه به اینکه رشته تحصیلی بنده فنی مهندسی نیست ولی عاشق خدمت در حوزه عمران و آبادانی هستم و به تمام وعده هایم در روز معارفه که تحقق آن برای چهار سال پیش بینی شده بود در مدت پانزده ماه که از فعالیتم در مقام شهردار به تمام وعده هایم جامه عمل پوشانده‌ام.

امیدی افزود در حوزه مدیریت شهری، صف کشی سیاسی مفهومی ندارد و اولویت اول و آخر مدیریت شهری خدمت به شهروندان می باشد. امیدی افزود هفته ای یک روز در تهران، یک روز در مرکز استان جهت حل و فصل مسائل و مشکلات شهری هیدج حضور دارم و ضمناً به شایعات انتصابم در استان قم توجه نکنید. با اقتدار به کارم در هیدج ادامه خواهم داد.

شهردار هیدج در ادامه از راه اندازی سامانه ۱۳۷ارتباط مستقیم شهروندان با شهرداری جهت انعکاس وپیگیری مشکلات شهر  و ممیزی املاک و راه اندازی سامانه جامع و یکپارچه شهرسازی و  اتوماسیون اداری و عملیات کمربندی شرقی و آسفالت ریزی معابر و زنده گیری وجمع آوری سگهای ولگرد و تحویل آنها به محل نگهداری سگها خبر داد.

در پایان امیدی از خبر بسیار مهم و تاثیرگذار حوزه شهری رونمایی نمود. ایشان افزود پس از ۲۴ سال با ابلاغ وزیر کشور درجه شهرداری هیدج به درجه شش ارتقاء یافت و در ردیف چهارمین شهرداری استان قرار گرفت.

l۳
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
لینک اصل خبر در سایت شهرداری هیدج

    منبع خبر

    شهرداری هیدج

    شهرداری هیدج یک شهرداری در شهر هیدج می باشد

      نظرات