✳ *محکومیت حادثه ی تروریستی چابهار توسط شهردار ایرانشهر*

✳ *محکومیت حادثه ی تروریستی چابهار توسط شهردار ایرانشهر*

✒به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری ایرانشهر :
نور احمد درخوش، شهردار ایرانشهر و با انتشار پیامی ، حادثه تروریستی چابهار را محکوم نمود. متن پیام به شرح زیر است :

*فبای ذنب قتلت*

اقدام کور تروریستی و دد منشانه عده ی از خدا بی خبر سبب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان   از جمله دو تن از مامورین جان برکف نیروی انتظامی و زخمی و مجروح شدن عده ای از مردم مظلوم از جمله زنان و کودکان بی دفاع شد، ملت سرافراز ایران عزیز را ناراحت و داغدار  کرد.

این اقدامات تروریستی، که با پشتیبانی قدرت های زور و زر و حمایت آنان انجام شده، هرگز نمیتواند خللی در اراده ی مردم در پاسداری و دفاع از ارزشهای نظام مقدسمان و همدلی و وحدت شیعه و سنی وارد کند.

و همانطور که بنیان گذار کبیر انقلاب، معمار راستین راه پایداری و استقلال و وحدت  حضرت امام خمینی (ره) فرمودند : بکشید مارا، ملت ما بیدارتر میشود.
قطعا چنین جنایاتی ضمن نمایش چهره واقعی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مان ، سبب آگاهی آنان از شرایط حساس کنونی   و وحدت و همدلی هر چه بیشتر مردم اعم از شیعه و سنی  خواهد شد .
بدینوسیله ضمن محکومیت این جنایت و عرض تسلیت به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های عزیزان داغدار این حادثه تروریستی و  ملت شهید پرور ایران علی الخصوص مردم متحد و همیشه سرافراز سیستان و بلوچستان  ، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه دردناک علو درجات و برای خانواده های این عزیزان  صبر و اجر جمیل مسئلت دارم.
امید است با هوشیاری دستگاه های انتظامی و اطلاعاتی و تلاش و همت این عزیزان، عوامل این جنایات به چنگال عدالت اسیر و به سزای اعمال خویش برسند.

نور احمد درخوش؛ شهردار ایرانشهر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ایرانشهر

    منبع خبر

    شهرداری ایرانشهر

    شهرداری ایرانشهر یک شهرداری در شهر ایرانشهر می باشد

      نظرات