*ارتقاء شاخص های شهری با نصب ۲۰ المان در سطح شهر*

*ارتقاء شاخص های شهری با نصب ۲۰ المان در سطح شهر*

✳ *ارتقاء شاخص های شهری با نصب ۲۰ المان در سطح شهر*
به گزارش روابط عمومی شهرداری ایرانشهر،  حدود ۲۰ المان جهت زیبایی و ارتقای مبلمان شهری، در سطح شهر و میادین و لچکی ها درحال نصب میباشد.
شاهرودی  مسئول روابط عمومی شهرداری ایرانشهر افزود : مطابق برنامه، همانطوری که وعده داده بودیم حدود ۲۰ المان جهت زیبایی و ارتقای مبلمان شهری در میادین آزادگان و امام خمینی (ره) و لچکی تقاطع خیابان معلم و طالقانی در طی چند روز گذشته نصب شدکه درجهت ارتقا شاخص های مبلمان شهری مثبت ارزیابی می شود و میتواند گام مفیدی در جهت حرکت به سمت تغییر چهره شهر و  زیباتر شدن آن باشد . چرا که شهر مانند موجودی زنده  و فعال است که همگام با زندگی مردم در تپش است این موجود زنده و فعال ، باید متناسب با شرایط عصر خود ، برای پاسخ گویی به نیازهای جدید به اسباب و تجهیزاتی خاص مجهز شود که تجهیز و ارتقای مبلمان شهری گامی در همین جهت خواهد بود .
شاهرودی بیان کرد: تغییر چهره  و نمای عمومی سطح شهر با  بهسازی  المان ها و افزودن المان های جدید در سایز و اندازه های مختلف و طرحهای متنوع   در حال انجام است و متوقف نخواهد شد .همچنین  بزودی المان سوزندوزی با توجه به انتخاب ایرانشهر به عنوان شهر سوزندوزی ایران  در سطح شهر نصب خواهد شد.
?روابط عمومی شهرداری ایرانشهر ?

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ایرانشهر

    منبع خبر

    شهرداری ایرانشهر

    شهرداری ایرانشهر یک شهرداری در شهر ایرانشهر می باشد

      نظرات