بازدید سرپرست شهرداری کرمانشاه از روند نرده گذاری حاشیه رودخانه چم بشیر

بازدید سرپرست شهرداری کرمانشاه از روند نرده گذاری حاشیه رودخانه چم بشیر


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه مهندس حامد لعل بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه با همراهی شهردار منطقه هفت از روند نرده گذاری حاشیه رودخانه چم بشیر بازدید نمود.

مهندس لعل بخش در حاشیه این بازدید گفت: پس از مصوبه شورای محترم تامین مبنی بر نرده کشی حاشیه رودخانه چم بشیر جهت جلوگیری و مقابله با حوادث احتمالی و امنیت شهروندان ، شهرداری کرمانشاه این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و خوشبختانه فاز اول این پروژه به اتمام رسیده است.

وی افزود: در فاز اول حدود ۱۷۰۰ متر نرده کشی در حاشیه این رودخانه به شکل زیبائی انجام گرفته است و در فاز دوم از سمت شهرک تعاون به طرف بلوار شهید شمشادیان این نرده کشی ادامه خواهد یافت.

سرپرست شهرداری کرمانشاه ادامه داد: بر طبق مصوبه شورای تامین مقرر گردید نرده گذاری یک طرف از رودخانه چم بشیر توسط شهرداری انجام گیرد و سمت دیگر نیز توسط شرکت آب منطقه ای اقدام شود که شهرداری در این خصوص در حال عمل به تعهد خود است.

وی در پایان گفت : از همکاری مردم و رسانه ها جهت ساماندهی حاشیه این رودخانه تشکر می کنم و امیدوارم شهرداری بتواند خدمات با کیفیت تری را به شهروندان عزیز ارائه دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات