برگزاری هفته فرهنگی گرگان در جزیره کیش/ اردوهای مشترک ورزشی در گرگان و کیش

برگزاری هفته فرهنگی گرگان در جزیره کیش/ اردوهای مشترک ورزشی در گرگان و کیش

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، بر اساس دعوت مجموعه گردشگری رویای کیش دارای مجوز از منطقه آزاد کیش از مدیران شهرداری گرگان برای انجام مذاکرات فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی با مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان به همراه سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان برای انجام مذاکرات به جزیره کیش اعزام شدند.

شهرداری گرگان در گام جدید توسعه، موضوع توسعه گردشگری و فرهنگی را با رویکرد جدی در دستور کار خود قرار داده و در این راستا در این مذاکرات، ظرفیت‌های موجود گردشگری و فرهنگی گرگان مطرح و معرفی شد.

با توجه به مسافرپذیر بودن جزیره کیش در طول سال بخصوص از طریق خط هوایی، این جزیره فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گرگان محسوب می‌شود که در این مذاکرات مقرر شد هفته فرهنگی گرگان در جزیره کیش برگزار شود و تاریخ برگزاری این جشنواره پس از مذاکرات نهایی اعلام خواهد شد.

برگزاری هفته فرهنگی گرگان در جزیره کیش/ اردوهای مشترک ورزشی در گرگان و کیش

در مذاکره دیگر با محمود افشاردوست رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش که سابقه دبیری فدراسیون والیبال را در کارنامه خود دارد، مقرر شد در حوزه ورزش نشست‌های مشترک ادامه داشته باشد تا دو طرف از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شهر گرگان و جزیره کیش به خوبی استفاده کنند و اردوهای مشترک ورزشی در کیش و گرگان برای تیم‌های ورزشی برگزار شود.

در این مذاکره که مورد استقبال دو طرف برای تداوم همکاری‌ها قرار گرفت، برنامه‌های مقدماتی مشترک ورزشی برای استفاده از ظرفیت‌های تیم‌های ورزشی گرگان و جزیره کیش تدوین و اجرا و تداوم برنامه‌ها به جلسات مذاکره آینده موکول شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات