حضور شهردار در برنامه میز خدمت ویژه طرح کرامت محلات محروم

حضور شهردار در برنامه میز خدمت ویژه طرح کرامت محلات محروم

حضور شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر میانه در برنامه میز خدمت ویژه طرح کرامت محلات محروم شهر میانه

برنامه طرح کرامت در قالب میز خدمت این بار در شهرک امام خمینی (ره) مسجد امام حسین (ع) با حضور مسئولین شهر منجمله امام جمعه محترم، آقای شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر میانه، رئیس آموزش و پرورش دیشب  بعد از نماز مغرب و اعشاء برگزار گردید و مهمترین بحث و خواسته مردم آن منطقه رسیدگی بیشتر و مطلوبتر از گذشته، جهت آسایش ساکنان طبقات پایین شهر که شهرک امام هم به دلیل شرایط  خاص و بافت و تراکم جمیعتی بالا، در مقایسه با سایر نقاط شهر از خدمات بالا محروم هستند، مد نظر عموم بود.

خواسته های بحق شهروندان مطرح گردید و شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نیز پاسخهای کافی و لازم را اراِئه داده و توجهات خاص برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات مطلوبتر از سوی شهرداری میانه در قالب برنامه های حال و آینده مطرح و بیان گردید.

همراهی مدیران شهرداری و شورا در جهت نگاه ویژه به مناطق محروم سرلوحه کار شورای دور پنجم بوده و در این اثناء میطلبد که  ساکنان دراجرای بهتر یاور مسئولین شهر و شهرداری باشند.

با طراحی و اجرای طرح کامل و جامع باز آفرینی سکونتگاهای غیر رسمی که در حال تدوین از سوی عوامل فنی شهرداری  مراحل پایانی خود راسپری می­کند. میتوان شاهد رفع مشکلات ریز و درشت  و کنترل ساخت وساز غیر مجاز، و ایجاد مراکز فرهنگی و تفرجگاه و توسعه فضای سبز نواحی های حاشیه شهر و علی الخصوص شهرک  امام ( ره) را شاهد خواهیم شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات