دیدار شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اسکو با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو

دیدار شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اسکو با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو

دیدار شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اسکو با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو

شهردار اسکو: تعامل دادگستری و شهرداری منشاء خدمت رسانی صادقانه در شهر است

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو، #مهندس_علی‌اصغر_قنبری شهردار اسکو به همراه مهندس ایوب قدیمی رییس و مهندس یوسف سعیدی و استاد حمید راحلی اعضای شورای اسلامی شهر اسکو با حضور در دفتر جناب آقای عبدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو با ایشان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار #مهندس_ایوب_قدیمی رییس شورای اسلامی شهر اسکو گفت: هدف اصلی همه ما خدمت به مردم و رفع مشکلات شهروندان بوده و تعامل و همکاری قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می گردد که خوشبختانه در اسکو این مهم انجام شده که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه مدیریت شهری همراه با دستگاه قضایی با وحدت و همدلی در راستای ایجاد امنیت و کاهش جرایم و آسیبهای اجتماعی تلاش می نمایند.

در ادامه #مهندس_علی‌اصغر_قنبری شهردار اسکو ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مجموعه ی دستگاه قضایی شهرستان در راستای حمایت از برنامه‌های شهرداری اسکو، افزود: مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر اسکو برای موفقیت در اداره امور شهری و انجام وظایف و رسالتهای اجرایی خود نیازمند حمایت دستگاه قضاست.

وی دستگاه قضا را حامی و پشتیبان مدیریت شهری در اعمال قانون و صیانت از حقوق شهروندان دانست و بر ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش این دو نهاد به منظور پیشبرد اهداف تاکید کرد.

شهردار اسکو با اشاره به تنوع و گستردگی وظایف و ماموریتهای شهرداری عنوان کرد: این مجموعه خدمات رسان برای اجرایی کردن سیاستهای مدیریتی در عرصه‌های مختلف از جمله ساخت و سازهای شهری که تبعیت از قانون معیار اصلی اجرای آن است، نیاز به حمایت و همراهی ویژه دادگستری دارد.

وی همچنین با بیان اینکه توجه به حقوق شهروندی و رعایت ضوابط مدیریت شهری توام مد نظر شهرداری در انجام امور است، گفت: نوع نگرش دستگاه قضا به رویکرد و عملکرد شهرداری ها در اجرای بهینه برنامه های مدیریت شهری موثر است.

در پایان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو نیز بر حمایت متقابل و تعامل بین دادگستری و شهرداری تاکید نمود و در زمینه همکاری و تعامل با شهرداری اسکو و تسریع در روند پرونده‌های ارجاعی قول مساعد داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اسکو

    منبع خبر

    شهرداری اسکو

    شهرداری اسکو

    شهرداری اسکو یک شهرداری در شهر اسکو می باشد

      نظرات