تسریع در عملیات ساماندهی جداول خیابان شیخ محمود شبستری اولویت کاری شهرداری شبستر

تسریع در عملیات ساماندهی جداول خیابان شیخ محمود شبستری اولویت کاری شهرداری شبستر

به گزارش روابط عمومی شهرداری شبستر ، سیدباقرموسویان شهردار شبستر ازمراحل پایانی عملیات جدول کشی قسمت شرقی خیابان شیخ محمود شبستری خبر داد و اظهار کرد : اجرای عملیات نوسازی جداول خیابان شیخ محمود شبستری یکی از پروژه های فعال شهرداری شبستر در طول این روزها می باشد و به خاطر اینکه بعد از فصل پاییز و زمستان در دو طرف این خیابان کشاورزان عزیز شهر جهت آبیاری باغات از جداول استفاده می نمایند و بر خلاف میل باطنی شهرداری مجبور به تسریع در روند اجرای عملیات در این فصل سال شد . شهردار شبستر ضمن تقدیر و تشکر از صبر شهروندان به خاطر وقفه ایجاد شده خاطر نشان کرد : از همه شهروندان عزیز به خاطر تاخیر در عملیات ساماندهی این جداول که به دلیل شرایط زمان آبیاری باغات امکان انجام آن در دیگر فصول سال نبود عذرخواهی میکنیم .
شهردار شبستر افزود:  ساماندهی جداول خیابان شیخ محمود شبستری به طول یک کیلومتر در دو طرف خیابان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری شبستر انجام گرفته است .
سید باقرموسویان شهردار شبستر با اشاره به حفاری های متعدد شرکت مخابرات در سطح شهر  نیز اظهار کرد : شرکت مخابرات برای ارتقاء سیستم های ارتباطی ، اینترنتی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عزیز اقدام به حفاری های مختلف در نقاط شهر نموده است .
موسویان افزود : شهرداری شبستر هم علیرغم میل باطنی با توجه به اجرای این پروژه میلیاردی و برای ارتقاء زیرساخت های شهری مجوز حفاری ها را صادر نمود. سید باقر موسویان شهردار شبستر خاطر نشان کرد : شهرداری همواره در طول سال تلاش کرده درتمامی نقاط مختلف شهر ، بخش هایی که شرکت های خدمات رسان اقدام به حفاری نموده اند را ترمیم و بازسازی نماید .
موسویان گفت : به زودی بعد از اتمام این پروژه عملیات ترمیم و بهسازی آن نیز انجام خواهد گرفت . وی افزود : توسعه اینترنت به عنوان یکی از اصلی ترین پیش نیازهای ایجاد شهر هوشمند به شمار می رود و شهرداری شبستر نیز از این حوزه ، جهت الگترنیکی کردن خدمات خود و ارائه تسهیلات بهتر به مردم عزیز بهره مند خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شبستر

    منبع خبر

    شهرداری شبستر

    شهرداری شبستر

    شهرداری شبستر یک شهرداری در شهر شبستر می باشد

      نظرات