جمعه، 28، تیر، 1398 | Friday، 19 July، 2019

بهبود کیفیت خدمات رسانی هدف اصلی مدیریت پسماند شهرداری ارومیه است

کد خبر: 100803
جمعه 14 دی 1397 ساعت 18:0
نمایش: 69

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و رفع نیاز های آنان را هدف اصلی سازمان مدیریت پسماند است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احد یوسفی بیان کرد: به منظور پیشگیری از بحران در فصول مختلف سال، در ادامه فعالیت های پاکسازی ، رفت و روب ، لایروبی و شستشوی جوی ها و عملیات لایروبی جوی آب انجام شده است .

وی اظهار کرد:  همچنین جهت حفظ محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی ، پرسنل زحمتکش این اداره اقدام به نظافت ، شستشو و پاکسازی معابر اصلی و فرعی در سطح منطقه ، پاکسازی زمین های بی حصار ، از بین بردن علف های هرز و نیز جمع آوری نخاله ها کردند.

یوسفی با اشاره به این موضوع که تنظیف شهر و جمع‌آوری زباله یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های شهروندان است،  بیان کرد:  تمامی نیروهای خدمات شهری با توان و انرژی همیشگی خود مشغول فعالیت و خدمت رسانی به شهر و شهروندان در این حوزه می باشند تا شهروندان فعالیت های روزانه خود را در محیطی آراسته آغاز کنند.

به گفته وی از آن جایی که  قرار دادن زباله در روز علاوه بر اینکه باعث به وجود آمدن آلودگی های زیست محیطی و نازیبایی منظر شهری خواهد شد این واحد اقدام به شستشوی مخازن و نصب بنر جمع آوری زباله در ساعات معین  کرده است .

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خواستار همکاری و مشارکت شهروندان در این زمینه شد تا نظافت و بهداشت منطقه به سطح مطلوب برسد و دستیابی به شهری پاک میسر گردد.

وی بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و رفع نیاز های آنان را هدف اصلی اداره سازمان مدیریت پسماند دانست و گفت ازآنجایی که همراهی شهروندان در نگهداشت شهر ضروری است پاسخگویی به درخواست‌ها و نیازهای شهروندان باید با فعالیت‌های برنامه ‌محور همراه باشد.

لینک اصل محتوا در شهرداری ارومیه

نظرات کاربران

اخبار عمرانی استانها کانال تگرام اخبار عمران، معماری و شهرسازی