آمادگی مدیریت شهری ارومیه  با بسیج تمام ظرفیت‌های خدماتی و تجهیزاتی/اولویت نخست شهرداری برفروبی و نمکپاشی معابر اصلی و شیبدار است

آمادگی مدیریت شهری ارومیه با بسیج تمام ظرفیت‌های خدماتی و تجهیزاتی/اولویت نخست شهرداری برفروبی و نمکپاشی معابر اصلی و شیبدار است

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: با آغاز بارش برف از صبح امروز، نیروهای خدماتی به حالت آماده باش کامل درآمده و در مناطق ۵ گانه در حال رفع آبگرفتگی، برف روبی و  یخ زدایی معابر هستند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ امیر سحابی با اشاره به تکاپوی مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش ها در سطح شهر،  بیان کرد:  هم اینک نیروها و ماشین الات خدمات شهری اقدامات موثر برف روبی را در نقاط مختلف  را در حال انجام هستند.

وی گفت: نیروهای سازمان های های معاونت خدمات شهری ازجمله مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبزشهری، مدیریت بحران، سازمان آتش نشانی شهرداری  و اکیپ ماشین آلات سازمان های خدمات رسان شهرداری در راستای خدمات‌ رسانی مطلوب  در آماده‌ باش کامل به سر می‌برند.

سحابی اظهار کرد: با توجه به مضرات نمک پاشی و خساراتی که نمک به آسفالت معابر و فضاهای سبز سطح شهر وارد می کند، سعی می شود از نمک کمتر در معابر استفاده شود البته عملیات نمک پاشی امسال در معابر پر تردد و اصلی و جلوی درب بیمارستان ها و مدارس صورت می گیرد .

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست شهرداری برفروبی و نمکپاشی معابر اصلی و همچنین شیبدار سطح شهر است، گفت: شهروندان ضمن همکاری با نیروهای شهرداری، ازوسایل حمل و نقل عمومی، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ در خودروها استفاده کنند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه تاکید کرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه بروز مشکل با سامانه ۱۳۷ در ارتباط باشند، تا موارد در اسرع وقت پی ‌گیری شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات