برف‌روبی و نمک‌پاشی معابرنمین توسط شهرداری

برف‌روبی و نمک‌پاشی معابرنمین توسط شهرداری

شهردار نمین گفت : برف روبی و نمک پاشی معابر شهر توسط ۲۵ نفر از عوامل خدمات شهری شهرداری نمین صورت می گیرد.

براتعلی شوقی با اعلام این خبر افزود : با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در روزهای اخیر، برنامه‌ریزی لازم انجام شده است تا اختلالی در شرایط عادی زندگی شهروندان بر اثر برودت هوا و یخبندان ایجاد نشود و ایمنی وسایط نقلیه و تردد در معابر و خیابان‌ها با کمترین آسیب رسانی به سهولت انجام پذیرد.

وی افزود : در راستای خدمات رسانی مناسب به شهروندان در فصل سرما ۲۵ نفر نیروی انسانی و ۴ دستگاه سنگین و نیمه سنگین و بیش از ۱۰۰ تن نمک ذخیره شده، آماده سازی شده است.

شهردار نمین ادامه داد :جانمایی مخازن شن و نمک و ماشین‌آلات برف روبی، تعیین مکان‌هایی مناسب برای تخلیه فوری برف‌های جمع‌آوری شده، شناسایی نقاط بحرانی جهت برف روبی، تهیه کیسه شن و استقرار آنها در مخازن مخصوص و الویت بندی مسیرهای برف‌روبی نیز از جمله اقداماتی است که توسط ستاد برف‌روبی این شهرداری انجام شده است.

وی  اظهار داشت: با پیش‌بینی‌های انجام شده نقاط حساس قبل از شروع بارش شناسایی شدند و با استقرار همه تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی هیچ مشکلی در معابر اصلی و فرعی سطح شهر و مناطق منفصل شهری گزارش نشده است و عملیات برف‌روبی با به کارگیری همه تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری نمین

    منبع خبر

    شهرداری نمین

    شهرداری نمین یک شهرداری در شهر نمین می باشد

      نظرات