تقاضای افزایش اعتبارات حوزه مدیریت شهری چناران در برنامه های سال آینده مدیریت برنامه ریزی استان

تقاضای افزایش اعتبارات حوزه مدیریت شهری چناران در برنامه های سال آینده مدیریت برنامه ریزی استان

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس حمزه نظافت با اشاره به نشست روز گذشته با دکتر جمشیدی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، گفت: طی جلسه ایی که با حضور مهندس بارویی،شهردار چناران با مدیریت این سازمان در روز گذشته انجام شد، مباحث و موضوعات مختلف مورد گفتگو و تبادل نظر طرفین قرار گرفت.
وی افزود: در ابتدای این دیدار، گزارش مبسوطی توسط شهردار چناران در رابطه با طرحهای مطالعاتی و پروژه های در دست اجرای شهرداری و همچنین وضعیت شهر چناران به مدیریت سازمان برنامه ریزی استان داده شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر چناران، بیان کرد: از دیگر مباحثی که در این نشست بدان پرداخته شد، وضعیت فضای سبز و اقدامات شهرداری در این رابطه بود که به سمع و نظر دکتر جمشیدی رسید.
مهندس نظافت، تصریح کرد: در حوزه مدیریت پسماند شهری و اعتباراتی که در این ارتباط مجموعه مدیریت شهری چناران بدان نیازمند است و نحوه کمکهای سازمان مدیربت ، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وی خاطرنشان ساخت: جذب اعتبارات ویژه در خصوص موضوعات ترافیکی شهر چناران با توجه به نزدیکی به مرکز استان و افزایش ترددها از این مسیر به مرکز استان، راه اندازی مجدد تاسیسات تولید آسفالت و فرآورده های بتنی نیز در این جلسه مورد تاکید طرفین قرار گرفت.
این مقام مسئول گفت: با توجه به رشد جمعیت شهری و لزوم خدمات رسانی مطلوب از سوی شهرداری به شهروندان با تقویت و نوسازی ماشین آلات و تخصیص اعتبارات بیشتر از سوی سازمان مدیریت استان به این شهر برای سال آینده قول مساعد داده شد.
مهندس نظافت با اشاره به دعوت از دکتر جمشیدی رئیس سازمان جهت سفر به چناران، افزود: مقرر شد سازمان برنامه ریزی در راستای رفع تنگناهای مالی و تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز شهرداری و تسریع در اتمام پروژه های در دست اجرای شهرداری مساعدت ویژه ایی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات