فعالیت مستقیم ۱۰۰ نیروی کار در پروژه روگذر افسران/ جلوتر بودن پروژه از

فعالیت مستقیم ۱۰۰ نیروی کار در پروژه روگذر افسران/ جلوتر بودن پروژه از

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود امروز در حاشیه بازدید از پروژه روگذر افسران گرگان اظهار کرد: پروژه خوشبختانه از زمان‌بندی خودش جلوتر است و کارگاه به تناسب نوع اجرا در مراحل مختلف پروژه و با توجه به شرایط آب و هوایی در شیفت‌های مختلف فعال است.

دادبود با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در این پروژه مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: به تدریج برای تسریع در روند پروژه تعداد نیروها اضافه خواهد شدو تلاش خواهیم کرد پروژه هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

شهردار گرگان تاکید کرد: برنامه زمان‌بندی پروژه یک ساله است و تا آبان ماه سال ۱۳۹۸ پیش‌بینی زمان‌بندی پروژه انجام شده اما تلاش بر این است که بتوانیم حداقل پروژه را چهار ماه زودتر به بهره‌برداری برسانیم.

دادبود با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز، بیان کرد: من از شهروندان تشکر می‌کنم که د اجرای پروژه‌ها شهرداری را همراهی می‌کنند و با توجه به اینکه این پروژه در نوع ترافیکی است، احتمال وجود دارد که در اسفندماه قدری در حوزه تردد و ترافیک با مشکلاتی مواجه باشیم.

وی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته که کمترین اختلال در عبور و مرور ایجاد شود اما ضمن عذرخواهی و پوزش از تمامی شهروندان بخاطر مزاحمت‌هایی که پیش خواهد آمد، امیدوارم شهروندان با صبر خودشان ما را همراهی کنند و به امید پروردگار بعد از به بهره‌برداری رسیدن این پروژه ما در این محدوده تا میدان بسیج دیگر هیچ ترافیکی نخواهیم داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات