پوشش ۱۳ مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان شهر باران در ۴۸ ساعت گذشته /آتش نشانی رشت

پوشش ۱۳ مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان شهر باران در ۴۸ ساعت گذشته /آتش نشانی رشت


۱۲۵رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت- در ۴۸ ساعت گذشته اقدامات لازم جهت امداد رسانی و اطفای آتش در ۱۳ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش نشانان و تیم های امداد و نجات مستقر در۱۴ ایستگاه آتش نشانی رشت صورت گرفت .

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی ۷۴۲ تماس تلفنی شهروندان بوده است .

وی در ادامه افزود: از مجموع ۱۳ مورد عملیات آتش نشانان ۲ مورد حریق منزل مسکونی، ۴ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در اتاق خواب و خودرو و ۷ مورد دیگر شامل: تصادف خودرو و محبوس شدن راننده در خودرو، حریق ضایعات، حریق خودرو،  رها سازی حلقه انگشتری از انگشت شهروند، حریق انباری ضایعات، استقرار خودرویی و خدمات ایمنی بوده است .

وی در ادامه به آتش سوزی انبار ضایعات در ساعت ۰۲:۱۶ بامداد امروز ۱۵ دی ماه ۹۷ خبر داد و افزود: این حریق در میدان امام علی (ع) و بعلت اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه سربندی بوده که بواسطه شدت آتش سوزی و وجود مواد قابل اشتعال"ضایعات"موجبات بروز گسترش آتش و سرایت آن به قسمتی از سربندی منزل ویلایی شده بود که مامورین سریعا نسبت به مهار و اطفاء اقدام کردند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات