رفع کامل معضل ترافیک حاشیه بلوار شهید باکری با اجرای پل همسان پل کابلی

رفع کامل معضل ترافیک حاشیه بلوار شهید باکری با اجرای پل همسان پل کابلی

به گزارش شهریار، محمد حسین اسحقی در خصوص این پروژه اظهار کرد: اتصال بلوار شهید باکری به ضلع جنوبی خیابان دروازه تهران به سمت بازار به عنوان یکی از شریان های اصلی و پر ترافیک شهر تبریز بسیار لازم و ضروری است .

وی در ادامه افزود: با توجه به افزایش جمعیت و روند روبه رشد شهری این اتصال باید با بررسی تمامی موارد فنی صورت می پذیرفت .

وی در خصوص اقدامات معاونت فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز جهت بررسی الزامات این پروژه گفت: مطالعات گسترده ترافیکی و شبیه سازی های رایانه ای در محدوده ای به وسعت یک و نیم میلیون مترمربع انجام گرفته که شامل پل اتحاد ملی، پل افلاک نما، ابتدای بلوار ولیعصر و خیابان قانون می باشد .

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز ادامه داد: پس از بررسی های متعدد در جلسات کمیته فنی و عمرانی شهرداری تبریز و کمیته ترافیک استان طرح اتصال غیر همسطح بلوار شهید باکری به غرب تبریز مصوب گردید.

وی همچنین افزود: مطابق این طرح، پس از اجرای لوپ اتصال توانیر به ائل گلی در ضلع جنوبی بلوار شهید باکری، پلی به طول ۹۰ متر بر روی بلوار ۲۹ بهمن اجرا خواهد شد و با اجرای آن بلوار شهید باکری به باند شمالی خیابان دروازه تهران متصل می شود و نقش تعیین کننده ای در کاهش ترافیک منطقه خواهد داشت .

اسحقی همچنین بیان کرد: در ادمه نیز مسیر خروجی پل جدید به سمت لوپ شمال غربی پل اتحاد ملی جهت هدایت ترافیک بلوار شهید باکری به سمت نیایش اجرا خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات