ایستگاه های تاکسی سایبان دار در سطح شهر ارومیه افزایش می یابد

ایستگاه های تاکسی سایبان دار در سطح شهر ارومیه افزایش می یابد

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  گفت:  ایستگاه های تاکسی سایبان دار در سطح شهر ارومیه افزایش می یابد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  فخرالدین معصوم زاده عنوان کرد: در حال حاضر ۵ ایستگاه شهری سایبان دار در سطح شهر فعال است که در اینده نزدیک با افزودن ۲۰ ایستگاه دیگر تعداد ان به ۲۵ ارتقاء می یابد.

وی در ادامه با اشاره به نوسازی ۸۰۰ تاکسی فرسوده شهر  از سال ۹۴ تاکنون ، بیان کرد: در روند نوسازی تاکسی های فرسوده شهر ارومیه، خودرهای مدل ۸۷ و پایین تر نو شدند .

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  با بیان اینکه سایت  نوسازی تاکسی های فرسوده فعلا متوقف شده است،  عنوان کرد:  متوقف شدن سایت نوسازی  کشور بدلیل مشکلاتی چون نوسانات موجود در بازار  است که امید است بزودی با رفع مشکل روند نوسازی از سر گرفته شود.

وی ابراز امیدواری کرد نوسازی تاکسی‌های فرسوده موجب کاهش آلاینده‌های هوا و ارتقای سطح رفاه عمومی و همچنین افزایش رضایتمندی تاکسیرانان و صرفه جویی در مصرف سوخت و تقلیل عمر ناوگان تاکسی رانی ارومیه شود

به گفته معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در حال حاضر ۵ هزاردستگاه تاکسی در سطح شهر ارومیه مشغول جابه جایی مسافران هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات