بازگشایی مراکز درمانی در مواقع بحران در اولویت برنامه های کمیته ماشین آلات و آوار برداری است

بازگشایی مراکز درمانی در مواقع بحران در اولویت برنامه های کمیته ماشین آلات و آوار برداری است

حمید رضا صادقی در نشست کارگروه ماشین آلات و آوار برداری اظهار کرد: باهدف هماهنگی و تسهیل در فعالیت کارگروه ها در سطح شهرستان این فعالیت در قالب کارگروه بیمه، ماشین آلات و آوار برداری، ایمنی و مواد خطرناک، انتقال و تدفین متوفیان و کمیته هشدار و اطلاع رسانی شکل گرفته است.

وی افزود: به کارگیری تمامی دستگاه ها و ماشین آلات در مواقع بحرانی اعم از ماشین آلات بخش دولتی و خصوصی بسیار حائز اهمیت است و هماهنگی ادارات در این مورد خاص به پیشرفت کار کمک خواهد کرد.

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری گفت:  طبق برنامه در موقع بروز بحران  آوار برداری در سطح شهر و معابر اصلی، معابر حساس منتهی به مراکز درمانی و انتظامی و اماکن تخریب شده با امکانات و ماشین آلات صورت خواهد گرفت.

در ادامه این نشست رئیس کمیته ماشین آلات و آوار برداری ضرورت آیندگی در پروژه ها را یکی از موارد اساسی  در موقع بحران دانست و گفت: طراحی سایت مجزا برای بحران، اصلاح و تکمیل لایه هایGIs، ارائه نقشه توصیفی، اخذ اطلاعات، قرارداد ها از پیمانکاران، کسب اطلاعات ماشین آلات سنگین و پلاک دار شدن ماشین ها  بخشی از اقداماتی است که نیازمند توجه بیشتر می باشد.

نماینده معاونت خدمات شهری شهرداری کاشان  گفت: ساخت جایگاه های سوخت چهار نازله و با ظرفیت بالا  یکی از مواردی است که در مواقع بحران ضروری به نظر می رسد.

عباس رحمت پناه افزود: وجود تانکرهای سوخت رسانی اضطراری، ماشین آلات لجن کش و استفاده از ظرفیت سازمان تاکسیرانی برای در اختیار قرار دادن آمار وانت بارها و نیسان‌های کمپرسی برای سرعت بخشیدن به کار مطلوب به نظر می رسد.

جواد مزروعی مدیر بحران شهرستان در ادامه این نشست گفت: استفاده از تجربه ارتش، هلال احمر و ارگان های دیگر در بحث توزیع اقلام و مایحتاج، آوار برداری  در زلزله کرمانشاه بسیار حیاتی است.

گفتنی است نشست کمیته ماشین آلات و آوار برداری با حضور ارگان‌های دولتی و مالکان ماشین آلات سنگین با هدف در اختیار گذاری اطلاعات و کدگذاری ماشین آلات برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات