جمعه، 3، خرداد، 1398 | Friday، 24 May، 2019

ثبت و پاسخگویی بیش از ۱۸۵۰ پیام در سامانه۱۳۷ منطقه دو

کد خبر: 101226
سه شنبه 18 دی 1397 ساعت 6:59
نمایش: 54

احمد شاه بالایی با بیان اینکه سامانه۱۳۷فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه‌ای مناسب برای بررسی مشکلات مردم است بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگ سازی واطلاع رسانی از مولفه های مهم این سامانه است.

وی تصریح کرد: سامانه ۱۳۷به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته می شود.

شاه بالایی تاکید کرد: از ۱۸۵۲پیام رسیده در ۹ ماهه نخست سال۹۷، تعداد۳۹۲پیام در زمینه آسفالت، ۱۱۱موردآبگرفتگی، ۲۰۲مورد تنظیف، ۲۱۴مورد جمع آوری زباله ومابقی  پیام ها در زمینه های فضای سبز، ساخت وسازغیرمجاز، لایروبی و سد معبر، آسیب های اجتماعی و حمل ونقل وترافیک بوده که بیشتر موارد انجام و مابقی درخصوص تذکر و اطلاع رسانی به شهروند بوده است.

وی افزود: در این مدت ۱۷هزارو۳۵۰مترمربع از معابر سطح منطقه با بیش از۹۷۵تن آسفالت لکه گیری گردید.

لینک اصل محتوا در شهرداری کاشان

نظرات کاربران

اخبار عمرانی استانها کانال تگرام اخبار عمران، معماری و شهرسازی