برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با حضور کارکنان شهرداری شاهین شهر در سالن اجتماعات بهار ساختمان نگارستان شهرداری برگزار گردید.

میلاد جهانگیری کارشناس ارشد مشاوره اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در این کارگاه آموزشی به بیان انگیزه های مختلف شیوع اعتیاد در جامعه پرداخت و افزود: فرآیند خودشناسی صحیح در جامعه با شناخت توانایی ها و استعدادهای افراد می تواند نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.
وی در ادامه افزود: امروز اعتیاد به عنوان یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی دامن گیر اکثر جوامع شده و صدمات جبران ناپذیری را بر پیکره جامعه و خانواده وارده نموده است.

رامین طهماسبی مسوول آموزش شهرداری شاهین شهر در حاشیه این کارگاه آموزشی در مصاحبه با واحد خبر شهرداری هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقاء سطح آگاهی کارکنان از آثار و عوارض سوء مصرف انواع مواد مخدر، رفتارهای پر خطر و پیامدهای منفی جسمانی و روانی آن و نیز ارتقاء آگاهی در مورد عوامل زمینه ساز و آشکار کننده اعتیاد به مواد به منظور پیشگیری از آسیب های روانی- اجتماعی دانست.
وی در ادامه افزود: آموزش و برگزاری کارگاه های آموزشی یکی از راهکارهای شناخت بهتر اعتیاد به عنوان مهم ترین آسیب اجتماعی است و برگزاری دوره های آموزشی متعدد می تواند در کاهش این آسیب خانمان سوز تاثیر گذار باشد.
گفتنی است در این کارگاه آموزشی حضار سوالات خود را مطرح نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات