احتمال بهره برداری از پروژه بزرگراه شمالی تا دو سال آینده

احتمال بهره برداری از پروژه بزرگراه شمالی تا دو سال آینده





خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراه شمالی کرج، اظهار کرد: بدون شک اجرای پروژه‌های بزرگراهی در کاهش ترافیک استان البرز تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه آزادراه جنوبی تهران و البرز به طول ۱۶۰ کیلومتر در حال اجرا است، گفت: ادامه آزادراه همت نیز به‌عنوان حلقه اتصال بین کرج و تهران و کنارگذر شمالی کرج در حال اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه بزرگراه شمالی به‌عنوان مکمل پروژه آزادراه همت می‌تواند ترافیک را از شمال شهر کرج به سمت محورهای غربی شهر انتقال داده و گلوگاه‌های ترافیکی موجود در این نقاط را مرتفع سازد.

خادمی پیشرفت فیزیکی پروژه بزرگراه شمالی کرج را خوب ارزیابی کرد و گفت: در وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کنیم برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها برنامه‌ریزی‌های مدونی صورت گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: قطعه انتهایی آزادراه تهران - شمال نیز در استان البرز است که پروژه‌ای مهم برای کشور محسوب می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی برخی از پروژه‌های مهم راه‌سازی در البرز در مراحل نهایی قرار دارد، گفت: امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بتوانیم طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

خادمی به تاکید رئیس‌جمهور برای رفع مشکلات ترافیکی در استان البرز اشاره کرد و گفت: برای این مهم برنامه‌ریزی‌شده است امید داریم با پیگیری‌های مسئولان استان بتوانیم درروند اجرایی این پروژه‌ها شتاب ایجاد کنیم.




















لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات