دستاوردهای انقلاب به بهترین شکل ممکن اطلاع رسانی شود

دستاوردهای انقلاب به بهترین شکل ممکن اطلاع رسانی شود

ن شست کارگروه‌های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری بیرجند با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ،مسئولین سازمان ها برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری در این جلسه اظهار کرد: امسال بزرگداشت جشن انقلاب اسلامی از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل ممکن به مردم اطلاع رسانی شود .

مهندس جواد بهدانی با اشاره به اینکه امسال چهلمین سال انقلاب اسلامی را در پیش داریم و هرسال دستاوردهای انقلاب در دهه فجر تبیین می شد و مردم در جریان فعالیت ها قرار می گرفتند افزود: امسال به دلیل اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم این جشن از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

وی اضافه کرد: همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، نمایشگاه با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده»و همچنین زیباسازی و فضاسازی شهری را در دستور کار قرار دادیم.
جواد بهدانی گفت:در همین راستا  شهرداری تمام تلاش خود را در برگزاری هر چه باشکوهتر جشن چلمین سالگرد پیروزی انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد نمود.

چگونگی برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و انعکاس شایسته دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی  و در همین راستا خدمات شهرداری بیرجند و سازمانهای وابسته از محور‌های این نشست بود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات