مدیر منطقه دو شهرداری خبر داد: کاهش زمان پاسخگویی به ارباب رجوع

مدیر منطقه دو شهرداری خبر داد: کاهش زمان پاسخگویی به ارباب رجوع

مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند از کاهش زمان پاسخگویی به ارباب رجوع از ۱۵ روز به ۲۴ تا ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس مهدی حدیدی نژاد اذعان داشت: از آنجا که خدمت شایسته به مردم وظیفه مسولان می باشد باید کارگشایی شهروندان در دستور کار جدی قرار گیرد.

وی افزود: در ماههای پایانی سال و با شروع تخفیفات ویژه عوارض ساختمانی، شاهد مراجعات فراوان و ازدحام جمعیت در سایت شهرسازی منطقه دو می باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم مراجعات شهروندان در ماه های پایانی سال، می بایست اولویت برنامه های منطقه بر رعایت اصل خدمت رسانی و رضایت مردم قرار گیرد.

مدیر منطقه دو شهرداری با اشاره به نمایش بهترین عملکرد از منطقه با تلاش و پشتکار نیروها خاطر نشان کرد: باید با اتکا بر دانش و توانمندی نیروهای شهرداری و دست در دست هم مشکلات را برطرف و برای ساختن شهری آباد همت نماییم.

حدیدی نژاد یادآور شد: منطقه دو یکی از دستگاههای پیشرو در ارائه ی خدمات مطلوب به شهروندان می باشد که خدمت بی منت و صادقانه را سرلوحه امور قرار داده است.

وی تعامل و همکاری جهت تحقق اهداف سازمانی و رعایت اصل احترام و تکریم ارباب رجوع را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری، قانون گرایی و تعمیم آن در سیستم اداری با تکیه بر کارکنان متعهد، متخصص و توانمند در برنامه کاری منطقه قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات