جداول تعرفه لایحه پیشنهادی عوارض شهرداری چناران برای سال ۹۸ به تصویب شورای اسلامی شهر چناران  شد.

جداول تعرفه لایحه پیشنهادی عوارض شهرداری چناران برای سال ۹۸ به تصویب شورای اسلامی شهر چناران شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس حمزه نظافت، گفت: با توجه به ابلاغ بخشنامه بودجه ۹۸ شهرداریها و ماده ۳۰ آیین نامه مالی شهرداری ها برای محاسبه و وصول عوارض صدور پروانه ساختمانی و سایر عوارض محلی و بهای خدمات تعرفه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری که به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع گردیده بود، طی چند جلسه با حضور کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت کمیسیون، نظرات کارشناسی خود را در خصوص لایحه مذکور تقدیم هیات رئیسه شورا کرد.
وی افزود: این لایحه در جلسه شب گذشته با حضور شهردار و رئیس اداره درآمد شهرداری طرح و پس از بیان نقطه نظرات سایر اعضا و انجام اصلاحات لازم به تصویب رسید.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر چناران، بیان کرد: مصوبه تعرفه عوارض سال ۹۸ شهرداری پس از تایید کمیته انطباق فرمانداری جهت اجرا در اختیار شهروندان و شهرداری قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به درخواست افزایش نرخ کرایه از سوی مالکان و رانندگان تاکسیهای درون شهری، اظهار داشت: در همین رابطه با حضور هیئت مدیره تعاونی تاکسیرانی چناران و اعتراض آنان به کرایه فعلی با توجه به بالارفتن نرخ قطعات یدکی خودروها، درخواست افزایش کرایه را داشتند که با موافقت و و مصوبه شورا طی ماههای گذشته همراه بود که از سوی کمیته انطباق فرمانداری مورد موافقت قرار نگرفت و تصمیم گیری در این مورد با توجه به در نظر گرفتن اوضاع معیشتی مردم و مشکلات رانندگان به جلسات آینده موکول گردید.
مهندس نظافت بیان کرد: از دیگر موضوعاتی که در جلسه شب قبل شورا بدان پرداخته شد، اخذ گزارش کاملی از کارشناسان و مسئولین شهرسازی جهت بررسی وضعیت پلمپ ساختمانهای فاقد پروانه بود که بر لزوم رسیدگی به این پرونده ها در کمیسیون ماده صد شهرداری تاکید شد.
این عضو شورای شهر چناران، تصریح کرد: باتوجه به افزایش ساخت و سازها در نقاط مختلف شهر و به منظور نظارت کامل بر احداث واحد‌های ساختمانی، ضمن تشریح عملکرد واحد اجرائیات از سوی مسئول این قسمت، موضوع واگذاری اجرائیات شهرداری به بخش خصوصی که قبلاً توسط شورا به شهرداری اعلام گردیده بود و اقدامات شهرداری در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات