مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید بین ...

مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید بین ...

مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود با حضور عضو هیات مدیره و مدیرکل دفتر مدیرعامل ، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد.
عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید  پس از بازدید از شهر جدید بینالود ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته در این شهر گفت: با توجه به اهمیت افتتاح پروژه های شاخص شهر در توسعه بینالود  باید با تمام توان در جهت اتمام پروژه های اعلام شده در سال جاری تلاش گردد.
مهندس روانفر افزود : یکی از ماموریت های مهمی که به تازگی به شهرهای جدید کشور محول شده ، تولید دویست هزار واحد مسکونی با مشارکت سرمایه گذاران و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.که شهر جدید بینالود با توجه به پتانسیل بخش صنعت  و اشتغال بیش از ۵ هزار نفر در ناحیه صنعتی شهر می تواند از این مهم به نحو مطلوبی استفاده نماید.
درپایان این جلسه  از خدمات و زحمات اعضای سابق هیات مدیره محمد حدیدی و  محمد رضا شکیبا تقدیر شد ومحمد مهدی دانش فر به عنوان عضو جدید هیآت مدیره حکم خود را از دستان عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید دریافت نمود.
محمد مهدی دانش فر پیش از این در سمت های رییس اداره مالی ،ذیحسابی و درآمدها و معاون مالی اداری شرکت عمران شهر جدید فعالیت داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بینالود

    منبع خبر

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود یک شهرداری در شهر بینالود می باشد

      نظرات