نشست صمیمانه مدیر منطقه شش با شهروندان کوی مندلی

نشست صمیمانه مدیر منطقه شش با شهروندان کوی مندلی

محمد عتاب اهوازی مدیر منطقه شش شهرداری کلانشهر اهواز در نشست و دیداری که با اهالی کوی مندلی داشت به بررسی مشکلات این کوی پرداخت .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز، محمدعتاب اهوازی مدیر منطقه در این نشست با صبر و حوصله پای صحبتهای اهالی نشست و بر ارائه خدمات بهینه به شهروندان و ارباب رجوع تاکید ویژه کرد .

در این دیدار که در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد عتاب اهوازی به همراه معاونین و مسئولین  با  تک تک شهروندان و اهالی حاضر صحبت کرده  و  به بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات شهروندان و درخواست های آنان پرداخت.

برپایه این گزارش در این ملاقات مهمترین موضوع مطرح شده مربوط به بهسازی  معابر و ساخت و سازها ، مسائل خدماتی، عمرانی، آسفالت حیابانها و کیفیت نامرغوب آن، نامگذاری خیابانهای فاقد نام و تابلو و حل معضل آبهای سطحی و سیستم فاضلاب خیابانها بود .

گفتنی است در این دیدار مسائل و مشکلات اهالی کوی مندلی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و مقرر شدخیابانهای کوی مندلی تا  پایان سال جاری به طول کامل آسفالت شود ، فضای سبز بلوار اصلی این کوی با کاشت نخل استعمران احیاء شود، کلیه ی جداول فرسوده تعویض و رنگ آمیزی شود و دفع آبهای سطحی و جلوگیری از تجمع آن در معابر و خیابانها به طور ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.

در پایان دیدار امروز ۱۸ دی ماه سال جاری که راس ساعت ۱۱ صبح برگزار شده است اهالی کوی مندلی ضمن تشکر ویژه از عتاب اهوازی مدیر منطقه از مسئولین و معاونین نیز در خصوص اهتمام به حل مشکلات موجود و توجه به درخواستهای مردمی و سعی در برطرف کردن آنها قدردانی کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات