تجلیل شهردار پاوه از دانش‌آموز کیانا عبدالهی‌فر

تجلیل شهردار پاوه از دانش‌آموز کیانا عبدالهی‌فر

شهردار پاوه با حضور در دبستان حضرت سمیه (س) از دانش‌آموز کیانا عبدالهی‌فر تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه در معیت اعضای محترم شورای اسلامی شهر، ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان پاوه و ریاست محترم کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاوه در دبستان حضرت سمیه (س) حضور یافت و از کیانا عبدالهی‌فر رتبه نخست مسابقات جهانی یو سی مس تجلیل به عمل آورد.

شهردار پاوه در جمع مربیان مدرسه عنوان نمود: با وجود آنکه در مراسم استقبال دختر عزیزمان کیانا حضور داشتم و در آنجا نیز با اهدای لوح تقدیر از ایشان تقدیر به عمل آمد، لیکن بر خود لازم دانستم شخصاً نیز در جمع مربیان زحمت‌کش و دانش‌آموزان مدرسه حضور یافته که هم از زحمات مدیریت آموزش و پرورش و کادر مدرسه و مربی مربوطه در خصوص پرورش چنین دانش‌آموزی که نه تنها مایه افتخار شهرمان بلکه استان و کشورمان است تقدیر و تشکر نمایم و هم هدیه‌ای را که شورای اسلامی شهر و شهرداری برای کیانا در نظر گرفته‌اند تقدیم دختر گلم نمایم.

وی اضافه کرد: شخصاً در هر محفلی که عنوان می‌شود یک دانش‌آموز پاوه‌ای توانسته است در مسابقات جهانی کسب موفقیت نماید افتخار و قلباً خوشحال می‌شوم و امیدوارم این قبیل موفقیت‌ها تداوم داشته باشند.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن بیان سخنانی، از حضور و همراهی همیشگی شهردار و شورای اسلامی شهر در خصوص برطرف نمودن مشکلات مدارس شهر تشکر نمود.

در ادامه شهردار پاوه در جمع دانش‌آموزان مدرسه حاضر شد و ضمن بیان نکاتی در رابطه با وظایف شهروندی (نریختن زباله، نگهداری فضای سبز و پارک‌ها، نگهداری وسایل بازی)، عنوان نمود: از همین جا اعلام می‌نمایم هر دانش‌آموز اهل شهر پاوه که بتواند در هر رشته‌ای حتی در سطح استانی مقام نخست کسب نماید از طرف من جایزه خواهد داشت.

در خاتمه به هر یک از دانش‌آموزان کتابی با عنوان «شهر ما خانه ما» از طرف شهرداری اهدا شد.


/ انتهای خبر / لینک اصل خبر در سایت شهرداری پاوه

    منبع خبر

    شهرداری پاوه

    شهرداری پاوه یک شهرداری در شهر پاوه می باشد

      نظرات