پیام تبریک شهردار تنکابن به محمد زحمتکش شهردار جدید شیرود

پیام تبریک شهردار تنکابن به محمد زحمتکش شهردار جدید شیرود

پیام تبریک شهردار تنکابن به محمد زحمتکش شهردار جدید شیرود

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تنکابن مهندس محمد زرودی  شهردار تنکابن در پیامی انتخاب محمد زحمتکش را به عنوان شهردار شیرود را به وی تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

هوالبصیر

خداوند متعال را سپاس گزاریم که توفیقی عطا فرمود ،غیر از طریق او طریقتی نپویم و به جز کسب او برای خدمت به مردم معرفت دیگری نجویم.

دوست و برادر عزیزم

جناب آقای محمد زحمتکش

بر خویش فرض می دانم از سوی خود و مجموعه پرسنل نهاد شهرداری تنکابن انتخاب حضرتعالی را به عنوان  شهردار شهر ساحلی  شیرود صمیمانه تبریک عرض نمایم.

قطعا تجربیات ارزشمندتان در مدیریت شهری و به ویژه حضور موثر و ارزشمندتان در سرپرستی شهرداری تنکابن در شناخت عمیقی از وضعیت امروز منطقه برایتان به همراه داشته است که می تواند در تعریف اهداف مشترک بیشتر برای شهرداری های تنکابن و شیرود با تکیه بر ظرفیت های موجود، در مسیر ساختن آینده ای بهتر موثر واقع شود و این اهداف جز با همدلی و همراهی دو سویه محقق نخواهد شد.

زیبایی های طبیعی و خدادادی شهر تنکابن و شیرود و استعداد و آمار بالای جذب گردشگر می تواند یکی از زمینه های مشترک همکاری این دو شهرداری به منظور تقویت صنعت گردشگری، رونق اقتصادی و بطبع کاهش مشکلات بیکاری جوانان باشد و رونق گردشگری تنها یکی از ظرفیت های فراوان موجود برای همکاری مشترک است که البته شاید مهم ترین آنها نیز باشد.

مجموعه شهرداری تنکابن نیز ضمن تقدیر مجدد از زحمات شما در دوران حضور خود در شهرداری تنکابن ، در راستای توسعه پایدار شهر شیرود و تنکابن از هرگونه همکاری فی مابین و تعامل سازنده استقبال خواهد کرد.

ازدرگاه ایزدمنان عزت برای دوست و برادر عزیزم ،مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی روزافزون شهر زیبای شیرود مسالت داریم.

و من الله التوفیق

محمد زرودی ۹۷/۰۹/۱۵

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تنکابن

    منبع خبر

    شهرداری تنکابن

    شهرداری تنکابن

    شهرداری تنکابن یک شهرداری در شهر تنکابن می باشد

      نظرات