نظری افشار: هدف تیم والیبال شهرداری تبریز صعود به پلی آف است

نظری افشار: هدف تیم والیبال شهرداری تبریز صعود به پلی آف است

به گزارش شهریار به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، فرهاد نظری افشار پس از برتری تیمش مقابل پیام خراسان با اشاره به تلاش بازیکنان شهرداری تبریز برای کسب این برد اظهار داشت: بازی سختی مقابل پیام خراسان داشتیم اما خدا را شکر توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم .
وی افزود: به همه بازیکنان و کادر فنی تیم خسته ‌نباشید می‌گویم. ما پس از تعطیلات نیم‌فصل روی هر کدام از بازی‌هایمان برنامه‌ریزی داشتیم و حریفان را آنالیز کرده بودیم. اما با توجه به اینکه تیممان چند بازیکن جدید جذب کرده بود، کمی ناهماهنگ بودیم .
کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز ادامه داد: پیش از بازی با پیام خراسان همه هم‌قسم شده بودیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم. در شرایط فعلی یک برد لازم بود تا اعتماد به نفس بچه‌ها بالا رفته و هماهنگ‌تر شویم. فکر می کنم دیدار با پیام بهترین زمان برای کسب برد بود. خدا را شکر این اتفاق رخ داد و علیرغم اینکه بازی در پنج ست برگزار شد، اما بچه‌ها کم نیاوردند و عملکرد خوبی مقابل این تیم داشتند. امیدوارم در ادامه نیز شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم به هدفمان که صعود به مرحله پلی‌آف است برسیم .
نظری افشار با اشاره به استقبال تماشاگران تبریزی از دیدار تیمش مقابل پیام خراسان خاطرنشان کرد: دست همه هواداران را می‌بوسم. آنها حمایت بسیار خوبی از ما داشتند و در ست پنجم بازی هم دیدیم که تا چه میزان در پیروزی مقابل پیام سهیم بودند. همه ما می‌دانیم سرمایه هر تیم تماشاگرانی است که از آن تیم حمایت می‌کنند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات