آتش سوزی یک دستگاه جرثقیل پس از برخورد با دیوار

آتش سوزی یک دستگاه جرثقیل پس از برخورد با دیوار

رییس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت:  آتش سوزی در جرثقیل پس از برخورد با دیوار در خیابان شیخ شلتوت محله کما آباد خسارت مالی بر جای گذاشت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی بیان کرد: در پی اطلاع رسانی مالک خودرو به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهد آتش سوزی در یک دستگاه جرثقیل در خیابان شیخ شلتوت محله کمال آباد ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه ساعت ۱۴:۳۰دقیقه عصر روز پنج شنبه آتش نشانان ایستگاه ۲ را به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: به محض رسیدن به محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو جرثقیل از قسمت کابین طعمه حریق گریده و شعله های آتش از داخل کابین به بیرون زبانه میکشید و با توجه به قابلیت اشتعال بالای لوازم داخل کابین خودروها، شعله های آتش به سرعت تمام کابین جرثقیل را فرا گرفته بود که آتش نشانان با ایمن سازی محیط و با استفاده از لوله های آبدهی از ۲ جهت اقدام به مهار شعله های آتش کردند.

شاد قوشچی افزود: با توجه به اعلام شهود و صاحب خودرو جرثقیل پارک شده در داخل کوچه به دلیل نا معلومی حرکت کرده و بعد از برخورد با دیوار حیاط منزل مسکونی از قسمت کابین دچار آتش سوزی شده بود، نیروهای عملیاتی پس از مهار شعله های آتش، ایمن سازی و سرد کردن قطعات فلزی داغ خودرو اقدام به قطع برق خودرو کردند که از بروز شعله وری مجدد جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه علت این آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تحویل جرثقیل نیمه سوخته به عوامل انتظامی و صاحب خودرو به ماموریت خود پایان دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات