پیام تبریک مدیریت شهری به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

پیام تبریک مدیریت شهری به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن روز پرستار را به جامعه پرستاری و زحمت‌کشان حوزه سلامت تبریک گفتند.

باسمه‌تعالی

کسی که یک روز و یک‌شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را با ابراهیم خلیل علیه‌السلام محشور می‌کند.

پیامبر گرامی اسلام (ص)

پنجم جمادی‌الاول ، خجسته زادروز بانوی کربلا ، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم‌دیده است. بزرگ پرستاری که پس‌ازآن مصیبت بزرگ یک‌تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت. بانویی که با صبری سترگ و عظیم مصیبت‌ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل نمودند و ضمن حفظ و دفاع از ارزش‌های مقدس اسلامی با خطبه‌های آتشین و افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش موثری داشتند و از بازماندگان آن واقعه دردناک به‌خوبی پرستاری کردند.

امروز پرستاران ایران اسلامی با تاسی از این الگوی بی‌بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته‌اند و به‌عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، زحمات و خدمات شبانه‌روزی این قشر زحمتکش و فداکار بر کسی پوشیده نیست.

بدون تردید سلامتی و تندرستی جامعه ٬ از فداکاری و محبت‌های عزیزانی است که خدمت به خلق را در شغل مقدس آن‌ها باید جست‌وجو کرد که همواره خداوند متعال و بزرگان دین از آن به نیکی یادکرده‌اند و بارها اشاره‌شده است ؛ کسانی که دست‌گیر و کمک‌کننده انسان‌ها باشند از قرب الهی برخوردارند و خدمت در چنین حرفه مقدسی، توفیق و سعادت بزرگ الهی است که همواره باید قدردان آن بود .

ضمن تبریک میلاد باسعادت بانوی صبر و ایثار حضرت زینب (س) و روز پرستار به‌تمامی پرستاران پرتلاش و به‌ویژه همسران محترم جانبازان ، آزادگان و شهدای معظم که با صبوری و وفاداری الگوهای شجاعت و ایثار را همراهی و همیاری نمودند ، بدین‌وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران خدوم را از درگاه خداوند متعال مسالت داریم.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده-رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات