احداث و بهسازی ۱۲بوستان محلی در سطح شهرداری منطقه ۲

احداث و بهسازی ۱۲بوستان محلی در سطح شهرداری منطقه ۲

احمد شاه‌بالایی، با یادآوری  نقش و ضرورت ایجاد بوستان‌های محلی در سطح منطقه و لزوم توسعه و گسترش فضای سبز و افزایش سرانه آن به عنوان یکی از مباحث اساسی در برنامه‌ریزی شهری اظهار کرد: به منظور ارتقا و توسعه فضاهای سبز منطقه، ۱۲ بوستان محلی با وسعت بیش از ۱۲ هزار مترمربع چون بوستان محلی شمشاد۶ و ۸، بوستان محلی اقاقیا، بوستان نبوت، بوستان مریم ۱۸، بوستان روبروی سپاه، بوستان واقع در فرهنگسرای اردیبهشت، بوستان نورخیابان امیرکبیراحداث و بهسازی گردید.

وی، اعتبار احداث و بهسازی بوستان‌های مذکور را بیش از ۱۰ میلیارد ریال ذکر کرد  و افزود: این بوستان‌ها از محل اعتبارات عمرانی منطقه و به همت حوزه معاونت عمران و ترافیک منطقه دو شهرداری احداث و بهسازی گردیده است.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان با اشاره به لزوم توسعه پایدار شهری و اجرای طرح‌های زیست محیطی عنوان کرد: وجود بوستان‌ها و پارک‌های محلی در سطح منطقه  با توجه به زندگی آپارتمان‌نشینی تاثیر بسیار خوبی بر روحیه و نشاط شهروندان داشته و می‌تواند نقش مهمی در سلامت محیط زیست شهری ایفا نماید.

همچنین شایان ذکر است شهرداری منطقه دو در راستای کاهش مصرف آب اقدام به نصب چمن مصنوعی در بوستان محلی واقع در خیابان شهید بهشتی نموده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات