احداث بوستان سردار با هدف توسعه فضای سبز در محلات کمتر برخوردار آغاز شد

احداث بوستان سردار با هدف توسعه فضای سبز در محلات کمتر برخوردار آغاز شد

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ بهنام زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته درمنطقه یک شهرداری قزوین در راستای توسعه فضای سبز در محلات کمتر برخوردار و کم توسعه یافته، از آغاز احداث بوستان سردار در محله آخوند خبر داد و گفت: در راستای توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه فضای سبز در محلات مختلف منطقه یک شهرداری قزوین و ارتقا کیفیت محیط زیست شهری به اجرای این پروژه اقدام کرده ایم.
وی با بیان اینکه این پروژه در مرحله خاک برداری و جدول گذاری است، خاطر نشان کرد: جدول گذاری و خاک برداری در برنامه کاری این بخش پروژه بوده که درحال انجام است.
بهنام زاده افزود: بوستان سردار در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با اعتبار ۵ میلیارد ریال در حال احداث است.
وی تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری از این بوستان، خدمات رسانی به زائران و مجاورین امامزاده سلطان سید محمد (ع) بیش از پیش و با کیفیت بالاتری انجام خواهد شد.
شهردار منطقه یک با بیان اینکه این بوستان در ضلع جنوبی بلوار شهید انصاری و در مجاورت بارگاه امامزاده سلطان سید محمد (ع) قراردارد، گفت: با احداث این بوستان مجاورین و ساکنین محله آخوند به یکی از خواسته های بزرگ خود از مدیریت شهری خواهند رسید.
بهنام زاده زمین بازی کودکان، مجموعه لوازم ورزشی را از جمله امکانات این بوستان دانست و افزود: عملیات اجرایی بوستان سردار از اوایل دی ماه سال جاری آغاز و پیش بینی می شود در هفته شوراها به بهره داری برسد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات