۱۷۶ حادثه آسانسور در بیرجند گزارش شد

۱۷۶ حادثه آسانسور در بیرجند گزارش شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۶ مورد حادثه گیر افتادن در آسانسور در بیرجند گزارش شده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس علی حسینی اذعان داشت: حادثه گیر افتادن در آسانسور، امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش یافته است، با این حال برخی روزها ۱۵ مورد حبس در آسانسور داشته ایم .

وی با اشاره به اینکه در خصوص آسانسورها قبل از سال ۸۵ تاییدیه های استاندارد جدی گرفته نمی شد ادامه داد: شهروندان بیش از ظرفیت مجاز سوار آسانسور نشوند، اگر کابین آسانسور پر بود منتظر دفعه بعد بمانند و سعی نکنند به زور وارد آسانسور شوند .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد: افرادی که سن بالاتری دارند به نسبت نیاز بیشتری برای استفاده از آسانسور دارند بنابراین توجه به ایمنی این وسیله بسیار مهم بوده و بیشتر احساس می شود .

حسینی یادآور شد: اگر شهروندان در آسانسور حبس شدند ابتدا باید شرکت هایی که خدمات آسانسور را در ساختمان ارائه می دهند، مطلع نمایند و در صورت نبود شرکت، با ۱۲۵ تماس گرفته تا در امداد رسانی اختلال ایجاد نشود .

وی از شهروندان خواست اجازه دهید مسافران از آسانسور خارج شوند سپس سوار شوید، هرگز سعی نکنید جلوی بسته شدن در را بگیرید، افرادی را که جلوی شما قرار دارند هنگام خروج هل ندهید و اگر کابین بین طبقات توقف کرد وحشت نکنید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات