برای استقبال از بهار ۹۸ با همراهی هنرمندان به میزبانی سال جدید خواهیم رفت.

برای استقبال از بهار ۹۸ با همراهی هنرمندان به میزبانی سال جدید خواهیم رفت.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس علی نظامی مقدم با اشاره به پیش بینی برنامه های متعدد شهرداری برای سال جدید، گفت: با توجه به اینکه در ماههای پایانی سال جاری قرار داریم و به سنت سنوات قبل و رسالتی که شهرداریها به آن مکلف شده اند، در راستای فضاسازی معابر شهری، میادین و بلوارهای سطح شهر از کلیه هنرمندان و افراد مستعدی که در این زمینه از ذوق و سلیقه هنری برخوردار هستند، دعوت می نماییم تا با ارائه آثار هنری خویش در زیباسازی شهرمان سهیم شوند.
وی بیان کرد: کارهای هنری که توسط هنرمندان در سطح شهر با عنوان استقبال از بهار صورت میگیرد، می تواند باعث بوجود آمدن نشاط و پویایی بیشتری در محیط شهر گردد. لذا به همین خاطر مجموعه مدیریت شهری جهت گسترش شادی و نشاط عمومی و آماده کردن شهر برای سال نو، آمادگی خود را برای پذیرش طرح های نوروزی هنرمندان اعلام میدارد.
معاونت خدمات شهری شهرداری چناران، تصریح کرد: به همین منظور از تمامی هنرمندان عزیز و همشهریان مستعدمان دعوت میکنیم تا با ارائه ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه خود در این فراخوان شرکت داشته باشند.
این مقام مسئول، اظهار داشت: کلیه عزیزانی که تمایل دارند در این خصوص یاریگر خادمین شان در شهرداری چناران باشند، میتوانند از ابتدای بهمن ماه سال جاری به مدت یک هفته آثار و طرحهای خود را با مراجعه حضوری به معاونت خدمات شهری، تحویل نمایند و انشاله پس از انتخاب آثار برتر از صاحبان این طرحها جهت عملیاتی کردن آن دعوت خواهد شد.
مهندس نظامی، افزود: جزییات فراخوان طرحها و المانهای نوروزی طی روزهای آینده از طریق فضاهای مجازی و انجام تبلیغات محیطی به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید تا از جزییات این فراخوان اظلاعات بیشتری کسب کنند.
وی با بیان اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، گفت: امیدواریم بتوانیم از بین آثار ارسالی و پس از انتخاب طرحهای برتر، شش اثر را در نقاط مختلف شهرمان اجرا کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات