معرفی پروژه‌ها و خدمات شهرداری قزوین در نمایشگاه بین‌المللی بازآفرینی شهری

معرفی پروژه‌ها و خدمات شهرداری قزوین در نمایشگاه بین‌المللی بازآفرینی شهری

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین؛ رشوند آوه افزود: اولین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری در کنار نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند کار خود را از روز ۲۳ دی ماه در مصلی شهر تهران آغاز کرده و تا روز ۲۵ دی ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به این که، شهرداری قزوین پروژه‌های قابل توجهی در حوزه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری دارد، گفت: با توجه به اینکه سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین به عنوان متولی پروژه های بافت تاریخی در شهرداری فعالیت می‌کند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پروژه‌های شاخص این سازمان در نمایشگاه ارائه می‌شود.

این مسوول ادامه داد: از جمله پروژه‌های بازآفرینی شهرداری می‌توان به طرح بازآفرینی محدوده سبزه‌میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی، مرمت و احیای مجموعه تاریخی سعدالسلطنه به عنوان بزرگ ترین کاروانسرای سرپوشیده و درون‌شهری ایران، مرمت و احیای خیابان سپه به عنوان اولین خیابان طراحی شده ایران و طرح محور گردشگری تاریخی و فرهنگی قزوین به عنوان یک مسیر پیاده جذاب اشاره کرد.

وی یادآور شد: با توجه به خدمات الکترونیک شهرداری در مسیر شهر هوشمند، برخی از این خدمات مانند اپلیکیشن واقعیت افزوده، خدمات تور مجازی بناهای تاریخی و سامانه ضابطه پویا نیز در قالب نمایشگاه شهر هوشمند معرفی می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین اظهار امیدواری کرد: با معرفی پروژه‌های بازآفرینی شهری و خدمات الکترونیک شهرداری قزوین، امکان معرفی هر چه بهتر این شهر به عنوان یک مقصد گردشگری و یک شهر پیشرو در حوزه‌های بازآفرینی و الکترونیکی فراهم شود.

لازم به ذکر است؛ در اولین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری، غرفه ستاد بازآفرینی استان قزوین با حضور نمایندگان این ستاد شامل اداره کل راه و شهرسازی استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شهرداری‌های محمدیه، تاکستان، اقبالیه و الوند، سازمان‌های نوسازی و بهسازی و عمران و مسکن‌سازان به نمایندگی از شهرداری قزوین و نمایندگان دفاتر تسهیلگری قزوین در حال فعالیت است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات