دیدار و تقدیر شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج با پرستاران به مناسبت روز پرستار / تصاویر

دیدار و تقدیر شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج با پرستاران به مناسبت روز پرستار / تصاویر

به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت مقام پرستار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور در بیمارستان شهید جلیل از پرستاران این بیمارستان تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر نستهن مقدم در این دیدار ضمن تبریک میلاد  عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گفت: پرستاری تلفیقی از عشق و فداکاری و ایثارگری است.

مقدم بیان داشت: پرستاران باید به خود افتخار کنند میلاد بانوی پرستار بزرگ عالم حضرت زینب کبری(س) در تقویم به نام پرستار نامگذاری شده است.

وی گفت: امیدواریم پرستاران با الگو گرفتن از رفتار و شخصیت والای حضرت زینب در همه مراحل زندگی خود، بهترین راه و روش زندگی را انتخاب کنند.

شهردار یاسوج همچنین به مشکلات ترافیکی بیمارستان شهید جلیل و مجتمع آموزشی درمانی شهدای دولت آباد اشاره کرد و گفت: ترافیک یکی از معضلات امروز شهر یاسوج است که شهرداری اقدامات مهمی از جمله طرح جامع ترافیکی و سامانه پایش تصویری را شروع کرده است.

رئیس شورای شهر نیز در این دیدار با تبریک روز پرستار گفت: یکی از مشاغلی که باعث جلب رضایت پروردگار و رسول خدا و آرامش بیماران می شود، شغل پرستاری است.

کیوان آشنا اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج برای جلوگیری از ایجاد معضل ترافیکی در اطراف بیمارستان شهید جلیل برنامه دارد.

در این دیدار مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل و مجتمع آموزشی درمانی شهدای دولت آباد با تقدیر از حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: حضور مسئولان در چنین مناسبت هایی باعث دلگرمی کادر درمانی می شود.

علی اصغر بهروزی همچنین گزارشی از وضعیت فعلی بیمارتسان و نحوه خدمات دهی به بیماران ارائه کرد.

در پایان این برنامه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج ضمن عیادت از بیماران با اهدای لوح سپاس از پرستاران این بیمارستان تقدیر کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات