دفتر خدمات نوسازی محله در برخی محلات شهر ارومیه راه اندازی شد

دفتر خدمات نوسازی محله در برخی محلات شهر ارومیه راه اندازی شد

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ارومیه گفت: دفتر خدمات نوسازی محله  در برخی محلات شهر ارومیه راه اندازی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ داریوش نوری با اشاره به راه اندازی دفتر خدمات نوسازی در بریخ محلات شهر ، یان کرد: این دفتر در چلوچاپان (کوی سالار ، لاله ، رشادت و دین پرست) راه اندازی شد.

وی بیان کرد: به منظور برقراری ارتباط با شهروندان و نمایندگان محله های بافت فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی با استفاده بهینه از تواناییهای ساکنان این محله ها و نیز بالا بردن سطح آگاهی آنان ، حوزه بازآفرینی سازمان عمران در راستای سیاست های ابلاغی دولت این دفاتر را راه اندازی شد.

نوری مهمترین هدف از تشکیل این دفاتر را پیگیری درخواست های شهروندان در کوتاهترین زمان و ترغیب ساکنین محلات به نوسازی اعلام کرد.

وی با اشاره به توصیف برنامه های دفاتر، اظهار کرد:   تسهیل گری، توسعه نوسازی و بهسازی بافتهای فرسوده را در اجرای برنامه های آموزشی ، شناخت محله و آگاهی بخشی به ساکنان از طریق نیازسنجی و برگزاری جلسات و کلاسها عنوان و بر تقویت و ارائه مشاوره و خدمات از طریق این دفاتر است.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ارومیه بیان کرد:  تمامی مشکلات و مسائل محله یاد شده با مشارکت و همکاری اهالی محله جلوچاپان در چارچوپ وظایف سازمانی در سریع ترین زمان ممکن حل خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات