ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی برای توسعه شهر و تسهیل ارائه...

شهردار جدید اردکان ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی را از اولویت‌های مدیریت شهری اردکان در راستای توسعه شهر و تسهیل ارائه خدمات عمومی برشمرد.

اباذر غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه یزد، دراین‌باره افزود: شهرداری قصد دارد با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و با تعامل و همکاری با اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان و حمایت از نهادهای فرهنگی برای توسعه شهر گام‌های اساسی بردارد.

وی ادامه دهد: شهروندانی که اهل کتاب و مطالعه باشند از سطح آگاهی و قانون مداری بالایی برخوردارند که این عاملی مهم برای توسعه شهر و تسهیل در ارائه خدمات عمومی است.

غفوری با بیان این‌که در برخی از المان‌های موجود باید بازنگری شود تا فضای شهری زیباتری داشته باشیم، گفت: همچنین در برخی از مکان‌های سطح شهر فضای مناسبی برای نصب المان‌های مختلف وجود دارد که در حال تهیه طرح هستیم.

وی اظهار کرد: یکی از طرح‌های پیشنهادی، ساخت المان کتاب است که در آینده اجرا خواهد شد.

شهردار منتخب اردکان اضافه کرد: شهرداری آمادگی دارد  که نشست‌های کتاب‌خوان را در پارک‌ها برگزار و کتاب‌فروشی در شان مردم اردکان ایجاد کند.

غفوری در پایان گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی شهرداری در نظر دارد در ایستگاه مکانیزه خط واحد میدان بسیج، ایستگاه کتاب ایجاد کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اردکان

    منبع خبر

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر اردکان می باشد

      نظرات