به وعده‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم

شهردار منتخب اردکان با اشاره به اینکه تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد؛ گفت: با تمامی ارباب‌رجوع‌ها منصف باشیم و از روابط فامیلی و دوستی بپرهیزیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان، اباذر غفوری در نشستی با مدیران و مسئولین شهرداری به ده توصیه‌ی اخلاقی امام علی (ع) به مالک اشتر و دیگر زمامداران اسلامی اشاره کرد و افزود: یک برخورد نامناسب با مردم نگرش آن‌ها نسبت به شهرداری را تغییر می‌دهد لذا برای رشد و رسیدن به توسعه باید اخلاص داشته باشیم. مردم نباید اعتمادشان به خدمتگزارانشان را از دست بدهند چراکه اعتماد در طول زمان به وجود می‌آید، ولی در یک‌لحظه از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) به مالک اشتر می‌گوید زمامدار اسلامی باید نسبت به مردم محبت و لطف بورزد و مثل درندگان خون‌خوار نباشد که خوردن اموال مردم را غنیمت شمارد؛ اظهار داشت: تهمت زدن، غیبت و شایعه‌پراکنی عادی شده است اما باید بدانیم مصیبت آن بالا است، مهم‌تر اینکه، بعضی‌اوقات توجه هم ندارد آبروی مردم را می‌برد و گناهش از دزدی بدتر است.

غفوری بر احترام به ارباب‌رجوع و حفظ آبروی انسان‌ها تاکید کرد و با بیان توصیه‌های امام علی (ع) به مالک اشتر، گفت: زمامدار اسلامی نباید عیب‏جو باشد؛ بلکه باید افراد عیب‏جو را نیز از خود دور کند. حضرت می‏فرماید: «دورترین و مبغوض ‏ترین رعیت در نزد حاکم، باید عیب جوترین آن‌ها از مردم باشد؛ زیرا که اگر مردم عیوبی دارند، حاکم باید عیوب آن‌ها را بپوشاند.»

شهردار منتخب اردکان با بیان اینکه نگرش شهروندان باید نسبت به شهرداری تغییر کند؛ خاطرنشان کرد: مسئولان با مردم بیشتر ارتباط بگیرند و ازنظرهای آن‌ها در جهت رشد و بهبود اوضاع شهر بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر نقد درون‌سازمانی و ایجاد گفتمان مشترک بین کارکنان، تصریح کرد: احساس رضایتمندی از یک مجموعه اگر در داخل آن به وجود نیاید در بیرون نیز به وجود نخواهد آمد.

اباذر غفوری در پایان با اشاره به اینکه زمامدار نسبت به وعده‏هایی که می‏دهد، بایستی وفادار باشد و تخلف نکند؛ خاطر نشان کرد: مردم انتظار دارند به وعده‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اردکان

    منبع خبر

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر اردکان می باشد

      نظرات