نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران در ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران در ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر گشایش یافت

در این نمایشگاه ادارات شهرستان از جمله شهرداری شاهین شهر توانمندی ها و دستاوردهای خود را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون به معرض دید عموم قرار دادند.
همزمان با افتتاح نمایشگاه، از کتاب ۴۰ سال دستاوردهای شهرداری شاهین شهر نیز رونمایی گردید.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه عزت، سربلندی، استقلال و آزادی را حاصل رهبری ها و رهنمودهای داهیانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)،مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، فداکاری ملت و ایثار شهداء دانست و گفت: پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در حالی رقم خورده که توطئه‌های زیادی علیه نظام وجود داشته و کشور با تحریم‌ها و ترور‌های فراوانی رو به رو بوده است.
وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ناکارآمد جلوه دادن خدمات انقلاب اسلامی ایران افزود: علی رغم توطئه های بی شمار دشمنان خوشبختانه در طول این ۴۰ سال، شاهد اتفاقات مبارک و بزرگی در بخش‌های مختلف هستیم و تفاوت‌های قبل و بعد از انقلاب برای همگان مشهود است.
گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی با ارائه توانمندی های ادارات ، ارگان های و نهادهای شهر و شهرستان همه روزه صبح و بعد از ظهر تا ۲۲ بهمن ماه در ساختمان نگارستان شهرداری برای بازدید عموم دائر است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات