بهره‌برداری از ۶ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال در منطقه ۱۲ مشهد

بهره‌برداری از ۶ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال در منطقه ۱۲ مشهد

بهره‌برداری از ۶ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال در منطقه ۱۲ مشهد

شهردار منطقه ۱۲ مشهد از بهرهبرداری ۶ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال در سطح منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی با بیان این مطلب، گفت: با توجه به فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه پیاده‌روسازی بولوار محمدیه در فضایی به مساحت ۱۳۶۵مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اجرا شده و کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی بولوار سجادیه نیز به طول ۵۰۰ متر با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده و آماده بهره‌برداری قرار دارد.
وی با اشاره به اجرای پروژه ایمن‌سازی و هوشمندسازی تاسیسات برقی سطح منطقه ۱۲ گفت: در این راستا ۱۸۰ عمود روشنایی با اعتبار ۲ میلیارد ریال نصب شده است.
شهردار منطقه ۱۲ مشهد به احداث مخزن بولوار شاهنامه به متراژ ۵۰۰ مترمکعب اشاره کرد و افزود: اعتباری معادل ۵ میلیارد ریال به این منظور اختصاص یافت.
محبی با بیان اینکه اصلاح هندسی میدان ولیعصر(عج) با اعتبار دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اجرایی شد، گفت: همچنین پروژه آماده‌سازی و آسفالت بولوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۳۴ نیز به متراژ ۱۴ هزار مترمربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.
گفتنی است، در ایام الله دهه مبارک فجر از این ۶ پروژه در منطقه ۱۲ مشهد که اعتباری معادل ۲۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال صرف اجرای آنها شده است، بهره برداری خواهد شد.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات