راه‌اندازی نرم‌افزار همراه نظارت بر سرویس مدارس در مشهد

راه‌اندازی نرم‌افزار همراه نظارت بر سرویس مدارس در مشهد

راه‌اندازی نرم‌افزار همراه نظارت بر سرویس مدارس در مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی نرم‌افزار همراه نظارت بر ناوگان تاکسی‌ها و سرویس‌های مداراس سطح شهر مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجائیان با اشاره به اهمیت ویژه نظارت بر ناوگان سرویس مدارس سطح شهر گفت: باتوجه به حساسیت فرایند جابه‌جایی دانش‌آموزان و درخواست والدین برای نظارت دقیق‌تر بر این موضوع، نرم‌افزار همراه نظارت بر ناوگان تاکسی بخش سرویس مدارس‌ راه‌اندازی شده است.
وی افزود: در این راستا بازرسان تاکسیرانی با استفاده از گوشی همراه خود، می‌توانند تمامی اطلاعات ثبت ‌شده مربوط به شخص راننده سرویس را ملاحظه و بر نحوه کار و سرویس‌دهی وی نظارت داشته باشند و حتی در صورت لزوم اطلاعات تخلفات رانندگان سرویس مدارس را ثبت و جهت بررسی و رسیدگی به سازمان تاکسیرانی ارسال کنند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد تصریح کرد: رانندگان در این سامانه دارای پروفایل کاملی از اطلاعات شامل شماره تلفن، آدرس، گواهی عدم اعتیاد و سوءپیشینه و... هستند. آموزش و پرورش نیز صرفا شرکت‌هایی را به رسمیت می‌شناسد که مجوز سازمان تاکسیرانی را دارند.
رجائیان امکان مشاهده سوابق رانندگان، اعم از مجوز صلاحیت راننده خودرو، ثبت مجوز، سوءپیشینه راننده، معاینه فنی خودرو و... را از ویژگی‌های مهم این سیستم معرفی کرد و اظهار داشت: شفاف‌شدن فرایند ثبت‌نام خودروها و رانندگان در سامانه سرویس مدارس سطح کشور میسر شده است و امکان کنترل رانندگان سرویس به لحاظ امنیتی و ایمنی توسط بازرسان سازمان مدیریت بر تاکسیرانی و دسترسی به کلیه سوابق راننده سرویس اعم از آژانس یا تاکسی نیز امکان ویژه‌ای است که در نرم‌افزار مورد نظر از طریق گوشی همراه فراهم شده است؛ به نحوی که بازرس می‌تواند به‌راحتی و در هر ساعت از شبانه‌روز سرویس مدرسه را کنترل کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات