نخستین جلسه شهردار و مدیران شهری تاکستان با فرماندار جدید شهرستان تاکستان

نخستین جلسه شهردار و مدیران شهری تاکستان با فرماندار جدید شهرستان تاکستان

نخستین جلسه شهردار و مدیران شهری تاکستان با فرماندار جدید شهرستان تاکستان

جلسه مهندس رضا طاهری فرماندار تاکستان با شهردار و مجموعه مدیران شهری به منظور بررسی وضعیت شهر تاکستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تاکستان، در این دیدار مهندس بهزادپور ضمن تبریک و خوش آمدگویی به مهندس طاهری جهت انتصاب ایشان به سمت فرمانداری شهرستان تاکستان بر لزوم هماهنگی و همکاری شهرداری و فرمانداری جهت تبیین اهداف و راهبردها تاکید نمود و مسائلی را پیرامون وضعیت بودجه سال ۹۷ و تقدیم لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۸ به شورای اسلامی شهر و همچنین بررسی عوارض شهرداری در سال ۹۸ تشریح کرد.

بهزادپور، تعدادی از پروژه های مهم شهرداری از جمله احداث جاده سلامت، احداث باند کندرو در کمربندی، طرح پیاده روسازی، مناسب سازی و مبلمان شهری خیابان امام خمینی (ره)، عمارت شهرداری، دریافت زمین جهاد کشاورزی جهت ساخت پارک بانوان، طرح های بازآفرینی( که اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داده است) و دو میدان ورودی شهر را برشمرد و از این پروژه ها بعنوان دغدغه ها و اهداف اصلی شهرداری در سال ۹۸ نام برد.

در پایان شهردار تاکستان،  بافت فرسوده و ساخت و سازهای غیرمجاز، تعیین زمین جهت احداث ترمینال در شان شهر و مردم شریف تاکستان، مشارکت ضعیف شهروندان در پرداخت عوارض و پایین بودن سرانه درآمدی شهروندان را بعنوان دغدغه ها و مشکلات مدیریت شهری نام برد که باید با مشارکت همه دستگاه های اجرایی و شهروندان ودلسوزان شهر حل و فصل گردد.

در ادامه مهندس طاهری با اشاره به پتانسیل خوب نیروهای شهرداری، نیروهای شهرداری تاکستان را کارآزموده، با تجربه و با علم و دانش توصیف کرد و گفت : فرمانداری تاکستان در زیمنه هماهنگی سیاستگذاری ها و نظارت بر عملکرد و همکاری و هم  افزایی در جهت اجرایی نمودن برنامه های شهرداری در کنار شهرداری خواهیم بود و مدیریت شهری را تنها نخواهیم گذاشت.

رضا طاهری همچنین بر شفاف سازی عوارض شهرداری تاکید نمود و خاطرنشان کرد: باید بطور مناسب و دقیق نسبت به هزینه کرد و فواید پرداخت عوارض اطلاع رسانی و آگاه سازی شود.

فرماندار تاکستان ضمن انتقاد از عدم تبیین برنامه های بلند مدت در مدیریت شهری و ضعف در این خصوص بر انعکاس اقدامات صورت گرفته کنونی در فضای مجازی و جراید تاکید نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تاکستان

    منبع خبر

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان یک شهرداری در شهر تاکستان می باشد

      نظرات