سامانه ۱۲۵ آماده مشاوره و پاسخ به سوالات شهروندان است

سامانه ۱۲۵ آماده مشاوره و پاسخ به سوالات شهروندان است

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ منتظری گفت: سامانه ۱۲۵ به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست ها و پاسخگویی به سوالات مردم است.

این مسوول خاطرنشان کرد: بیش تر درخواست های شهروندان در زمینه ایمنی و موارد مطرح شده مربوط به سیستم های اطفای حریق، طریقه جانمایی مناسب کپسول های آتش نشانی، نحوه استفاده مواد ضدحریق، ایمنی دودکش ها و وسایل گرمایشی است.

وی افزود: شهروندانی که درخواست بررسی وسایل گرمایشی خود را داشته باشند، می توانند آدرس خود را از طریق سامانه ۱۲۵اعلام کرده تا کارشناسان آتش نشانی از محل بازدید کنند.

منتظری خاطرنشان کرد: بازدید کارشناسان سازمان آتش نشانی از سیستم های گرمایشی، به ارتقای فرهنگ ایمنی مردم کمک می کند و به دنبال آن حوادث نیز کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد حوادث آتش سوزی ها ناشی از بی احتیاطی است، اظهار کرد: فرهنگ سازی و مشاوره به مردم می تواند در کاهش حوادث تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات