مردم  ولایتمدار شاهین شهر بار دیگر حماسه آفرین شدند

مردم ولایتمدار شاهین شهر بار دیگر حماسه آفرین شدند

همزمان با سراسر کشور، مردم ولایتمدار شاهین شهر با حضور گسترده و باشکوه خود در چهلمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق نمودند.
حجت الاسلام و المسلمین قائمی مدرس حوزه ، دانشگاه و خطیب کشوری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شاهین شهر به تبیین و شکل گیری پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
وی در ادامه با بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران گفت: ملت ولایی ایران اسلامی تا جان در بدن دارند اجازه دخالت ایادی استکبار جهانی را به کشور عزیزمان نخواهند داد.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در حاشیه این راهپیمایی در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: شهروندان شریف شاهین شهر با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک بار دیگر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) ،شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق نمودند.
وی در ادامه گفت : حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دشمنان نظام را مایوس خواهد نمود و مردم عزیز ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی ثابت نمودند که در خط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)حرکت نموده و به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی اجازه هیچ دخالتی را در امور کشور نمی دهند .
عشقی خاطر نشان نمود: خون پاک و مطهر شهیدان گرانقدرمان امنیت نظام و کشور را تضمین نموده و ملت ایران اسلامی در سایه نظام جمهوری اسلامی به عزت و اقتدار وصف ناشدنی در جهان دست یافته اند که وظیفه ماست پاسدار و حافظ خون پاک شهدای عزیزمان باشیم.
شهردار شاهین شهر از حضور بی نظیر و باصلابت شهروندان شاهین شهری در راهپیمایی یوم الله بهمن امسال این شهر قدردانی و تشکر نمود.
شایان ذکر است شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شاهین شهر با سردادن شعارهای الله اکبر خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از ایادی استکبار نشان دادند و در پایان قطعنامه ای در محکومیت دشمنان اسلام صادر گردید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات