پیام شهردار شاهین شهر به مناسبت ۲۲ بهمن ماه

پیام شهردار شاهین شهر به مناسبت ۲۲ بهمن ماه

حمید عشقی شهردار شاهین شهر به مناسبت ۲۲ بهمن ماه یوم الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر نمود.
در این پیام آمده:
بیست و دوم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت بزرگ ایران است
انقلابی که از بطن توده های مردم شکل گرفت و با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برای برانداختن ظلم و حاکمیت عدالت و دین برپا شد.
اتحاد و همدلی میان مردم آگاه ایران اسلامی و پیوند آن با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) به نظام فاسد و استبدادی شاهنشاهی پایان داد و برای ملت ایران حق انتخاب سرنوشت، استقلال و آزادی را همراه با عزت و افتخار به ارمغان آورد.
پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به واسطه رهنمود های خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بیداری مردم ولایتمدار، نهال انقلاب که بر پایه بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از قیام عاشورای حسینی بنیاد نهاده شده بود تبدیل به درختی تنومند گردیده است.
شهروندان مومن و ولایتمدار شاهین شهر در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور و بانشاط در راهپیمایی ۲۲ بهمن که بیانگر وفاداری پایدار آنها به انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شهدای عزیز و آرمان های بلند ملت ایران است، حضور عظیم و پرشوری داشته و دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان انقلاب اسلامی را همچون همیشه نا امید و ناکام خواهند گذاشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات