دعوت شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر شوشتر از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر شوشتر از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر شوشتر از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر شوشتر با صدور بیانیه ای مشترک از شهروندان برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر در این بیانیه آمده است:

۲۲ بهمن یک روز نیست؛ یک فرهنگ ماندگار است که از گرماگرم مبارزات دهه چهل آغاز شده و تا همین امروز که چهلمین سالگشت به بار نشستن قیام انسانی و والای مردم ایران زیر بیرق بلند اسلام ناب محمدی است، همچنان در حال نضج و گسترش به همه شئون زندگی ماست.

تاریخ شفاهی مردم مهربان، سختکوش و ریشه دار دارالمومنین شوشتر نشان می دهد که حضوری پرشور در لوای بیرق اسلام ناب محمدی داشته اند و نشانه ها و نمادهای ماندگاری از این حضور را نیز به ثبت رسانده اند. تقدیم شهیدان سرافراز در خلال جنگ تحمیلی و شهدای والامقام مدافع حرم و تعداد بیشماری جانباز و آزاده سرافراز نشانه ای روشن و شفاف از نقش آفرینی ارزنده شوشتریها در تمام دوره های نهضت اسلامی است.

حالا همین مردم بزرگ، دقیقا در چهل سالگی انقلاب با شکوه اسلامی و همزمان با روزهای پراشک و آه دهه فاطمیه با حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن بر مبنای همان مرافقت و همراهی دیرینه که با اسلام و ایران بسته اند نشان خواهند داد که همچنان بر سر همان عهد ایستاده اند.

شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر نیز به موازات آن که باور دارند خدمت به دور از هیاهو و پاسخ به مطالبات مردم بیش از هر چیزی به عنوان وظیفه اصلی دستگاه ها در پیشگاه ملت ایران به ویژه مردم غیور و عزیز شوشتر قرار دارد و باور این واقعیت که خدمت به مردم بزرگترین وفاداری به نهضت اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب است، حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب مقدس اسلامی را نیز یک وظیفه می دانند و از همه شهروندان نیز دعوت می کنند تا با حضور در این رویداد مهم و بزرگ، باز هم حس خوب «باهم بودن» را تازه کنند.

در روز۲۲ بهمن ماه همه هستیم تا بگوییم پیروزی، توسعه و رشد بدون باهم بودن شدنی نیست و همه اینها بدون وحدت و همدلی زیر پرچم ولایت و رهبری نتیجه ای نخواهد داشت.

*وعده ما میدان هفده شهریور ساعت نه و نیم صبح*

عباس اسکندری نیا / شهردار شوشتر

شاهین زلقی / ریاست شورای اسلامی شهر شوشتر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات