ارائه انواع خدمات شهرداری ارومیه درغرفه نمایشگاهی توانمندی های دستگاه های اجرایی استان آذربایجان غربی  در پارک جنگلی

ارائه انواع خدمات شهرداری ارومیه درغرفه نمایشگاهی توانمندی های دستگاه های اجرایی استان آذربایجان غربی در پارک جنگلی

غرفه شهرداری ارومیه در نمایشگاه توانمندی های  دستگاه های اجرایی استان آذربایجان غربی آماده استقبال از بازدیدکنندگان است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ شهرداری ارومیه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد اطلاع رسانی دستاوردها و توانمندی ها و همچنین ارائه خدمات آسان به شهروندان در نمایشگاه پارک جنگلی حضور یافته است.

شهروندان می توانند با مراجعه به غرفه شهرداری ارومیه واقع در ورودی سالن شماره ۲ علاوه بر اطلاع از اهداف و اقدامات شهرداری ارومیه در حوزه های مختلف و گوناگون نسبت به دریافت و نصب نرم افزارهای مختلف اقدام کنند.

در این نمایشگاه خدمات ویژه ای نیز ارائه داده شده است که شارژ کپسول های آتش نشانی همشهریان با ۱۵ درصد تخفیف از آن جمله است.

همچنین تمامی عوارض شهرداری ارومیه در حوزه های مختلف با ۲۵ درصد تخفیف و در محل غرفه نمایشگاهی قابل واریز است.

کارشناسان واحدهای مختلف شهرداری ارومیه با حضور در این غرفه راهنمایی های لازم را برای شهروندان در خصوص نحوه استفاده از پارکومتر، دوچرخه های هوشمند و سیستم های نرم افزاری شهرداری ارائه می دهند.

اتوبوس های شهرداری ارومیه هم آماده ارائه خدمات رایگان هستند به نحوی که سه دستگاه اتوبوس شهری برای انتقال شهروندان از میدان انقلاب(مقابل ساختمان شهرداری ارومیه) به مکان نمایشگاه واقع در پارک جنگلی اختصاص یافته است.

گفتنی است؛غرفه شهرداری ارومیه در نمایشگاه توانمندیهای  دستگاه های اجرایی استان آذربایجان غربی آماده استقبال از بازدیدکنندگان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات