نوروزی اعلام کرد: تعامل شهرداری و ارتش برای توسعه شهر

نوروزی اعلام کرد: تعامل شهرداری و ارتش برای توسعه شهر

شهردار اصفهان گفت: ارتش با شهرداری همکاری ویژه ای برای توسعه شهر داشته است و اگر با شجاعت بودجه سال ۹۸ را بیش از ۴ هزار میلیارد اعلام می کنیم، به پشتوانه همین تعامل‌ها است.

قدرت الله نوروزی ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم کلنگ زنی احداث خیابان کمکی ارتش از بلوار شهدای صفه و بلوار جانبازان که در قالب برنامه "اصفهان در مسیر امید" برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه اراضی بر سر راه احداث این خیابان، نظامی و متعلق به ارتش است، توافقات لازم برای احداث این محور کمکی با فرمانده نیروی زمینی ارتش انجام شده است که در این زمینه از همکاری فرماندهی نیروی ارتش برای توسعه شهر تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به جزییات خیابان در نظر گرفته شده از بلوار شهدای صفه تا بلوار جانبازان افزود: طول این خیابان سه کیلومتر و عرض آن ۷۵ متر است، همین طور عرض ترافیکی به اندازه ۴۵ متر برای این خیابان مشخص شده است و ارتش به عنوان مجری طرح با سرعت و طبق جدول زمان بندی کار را جلو می برد.

شهردار اصفهان با اشاره به افزایش ۳۷ درصدی بودجه شهرداری در سال ۹۸ افزود: چهار هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری برای سال آینده است و این مهم به دلیل مذاکرات با سرمایه گذاران و ارتش صورت گرفته است.

نوروزی تاکید کرد: زمانی که مذاکرات و تفاهمات به قرارداد تبدیل شود، اطلاعات دقیق همکاری با فرماندهان ارتش و تلاش آنان برای توسعه شهر، رفاه مردم، رفع مشکلات ترافیکی و روند ایجاد حلقه حفاظتی اطلاع رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد حلقه حفاظتی در سه سال آینده جزء بزرگترین پروژه های شهرداری اصفهان است، گفت: ۷۸ کیلومتر حلقه حفاظتی که شهر را در بر می‌گیرد در کاهش ترافیک، تصادفات، آسایش و آرامش بیشتر شهروندان موثر خواهد بود که خوشبختانه با همکاری ارتش و شهرداری این مهم اجرایی شده است.

نوروزی تاکید کرد: این حمایت ها برای توسعه و آبادانی شهر و حل مشکلات مردم، به ویژه در پروژه حلقه حفاظتی که پروژه ای بسیار بزرگ است، به صورت جدی احساس می شود و بسیار ارزشمند است.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: این گام آغاز فصل جدیدی برای شروع فعالیت‌های نوین در حوزه شهری باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات