ارائه بیش از ۹۰ خدمت به شهروندان در سامانه خدمات الکترونیکی ساختار

ارائه بیش از ۹۰ خدمت به شهروندان در سامانه خدمات الکترونیکی ساختار

مدیر فن آوری اطلاعات شهرداری بیرجند از ارائه ۹۱ خدمت به همشهریان در سامانه خدمات الکترونیکی ساختار خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس مسلم قلی نژاد با تشریح پروژه های دهه فجر این واحد اظهار داشت: به منظور بستر سازی شهر الکترونیک و تکریم ارباب رجوع و صرفه جویی در وقت، امکان پرداخت آنلاین قبوض نوسازی از طریق سایت ایساپ فراهم شده است .

وی با اشاره به یکپارچه شدن سیستم کمیسیون و شهرسازی ادامه داد: به منظور جلوگیری از هر گونه شبهه و شفاف سازی در اعلام رای، جریمه و  مدیریت بهتر مجموعه شهرداری در خصوص پرونده های جاری سیستم شهرسازی و کمیسیون، زیر سیستم کمیسیون به سیستم یکپارچه شهرسازی اضافه شده است.

وی همچنین از اضافه شدن زیر سیستم اصناف خبر داد و افزود: با توجه به خدمت رسانی شهرداری به واحدهای صنفی به منظور ساماندهی بهتر این خدمات، سیستم اصناف شهرداری به صورت سیستمی طراحی شد.

مدیر فن آوری اطلاعات از بروزرسانی نقشه های شهرسازی با بارگذاری عکسهای جدید پانورما و بروز رسانی سیستم خدمات الکترونیکی شهروندان خبر داد و اذعان داشت: به منظور تسریع در خدمت رسانی به ارباب رجوع، امکان ثبت اطلاعات کارشناسی ملک به صورت آنلاین به وسیله تبلت در محل بازدید فراهم شده است.

قلی نژاد با اشاره به قرار گیری ضابطه ملاک عمل شهرداری به صورت یک نرم افزار برای استفاده عموم در سایت شهرداری بیرجند جهت شفاف سازی قوانین و مقررات شهرسازی یادآور شد: جهت معرفی جاذبه های شهری و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، سایت گردشگری توسط این واحد راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است امکان مشاهده کارتابل همکاران بدون محدودیت مکانی به منظور تسریع در روند پاسخگویی و حذف نامه نگاریهای دستی نیز ایجاد شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات